آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آموزش مانیه تیزم,تمرینات برای تقویت پاس دادن دستها

0

تمرینات برای تقویت پاس دادن دستها

 

باز تذکر داده می‌شود تمام انواع و اقسام حرکات دست باید توأم با تلقین به نفس و تحمیل اراده صورت گیرد تا نتیجه مثبت از عملیات خود بگیرید.

برای انجام  حرکات دست احتیاج  به تمریناتی داریم که در مباحث گذشته در تمرینات تنفس و ورزش اطلاعاتی پیدا کرده‌ایم، حال می‌خواهم معلومات بیشتری را در دسترس علاقه‌مندان بگذارم.

لباسی را روی صندلی بیندازید، و عملیات پاس را که قبلاً شرح آن گذشت با آن انجام دهید، البته هر پاس توأم با تنفس عمیق خواهد بود، در مدت خارج کردن نفس از ریه‌ها باید حرکات دست از بالای سر معمول تا نوک انگشتان پای وی صورت  گیرد و با بردن دست‌ها بالای سر معمول که یا از طرفین وی یا به صورت کلید کردن انگشتان دست‌ها به همدیگر و با متمایل شدن بدن عامل به عقب صورت خواهد گرفت، باید هوا را وارد ریه‌ها کرد. این تمرین بهترین و آسان‌ترین مشق حرکات دست(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) محسوب است، تمام این تمرینات در اتاق نیمه روشن که هوای آن سالم و تمیز می‌باشد مکرر را مشق می‌شود تا به طرز تنفس و حرکات دست به طور سهل و آسان آشنا شوید و در موقع انجام آن سختی و ناراحتی در خود  احساس ننمایید.

هم‌چنین در موقع شست و شوی دست و صورت، دست‌ها را با آب سرد تا آرنج شسته بعداً هر یک را با دست دیگر از طرف آرنج به طرف انگشتان دست با فشار ملایمی ماساژ داده و ضمناً  حرکات ورزش سبک را برای تقویت عضلات دست مرتباً انجام دهید.

هرگونه حرکات دست‌ها که برای تحمیل اراده انجام می‌گیرد، عبارت از  پاس است. بعد از مدتی تمرین و به دست آوردن تجربیات زیاد روی اشخاص  مختلف به حقایق آن پی برده، روشی را برای خود انتخاب خواهید کرد به طوری که عاملین مجرب نیز هر کدام طریقی را انتخاب نموده و همیشه به وسیله ان و پاس‌های مخصوص معمول را خواب می‌کردند.

ادامه دراد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم