آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آموزش مانیه تیزم,آموزش پاس ها یا حرکات دست

0

آموزش پاس ها یا حرکات دست

حرکات دست که در این علم پاس نامیده می‌شوند دارای انواع و اقسامی هستند به طور کلی می‌توان گفت هر عاملی پس از انجام تجربیات زیاد نوعی از آن را برای خواب کردن و بیدار نمودن انتخاب کرده با آن اصول کار می‌نماید. از قدیم‌الایام که بشر به قدرت و نیروی مغناطیسی بدن خود پی برده، تشخیص داده که سیالات مغناطیسی از چشم‌ها و نوک دماغ‌ها، بخصوص از نوک انگشتان دست‌ها بیشتر از دیگر اعضای بدن خارج می‌شود،بدان جهت از دست‌ها بیشترا ستفاده می‌کردند. سیاله‌ای را که از دست راست خارج می‌شود، قطب شمال یا مثبت و نیروی دست چپ قطب جنوب یا منفی تشخیص داده و با توجه به قوانین مربوط از آنها استفاده می‌کرده‌اند. فعلاً نیز این نظریه به قدرت و قوت خود باقی است.

پاس‌ها به دو قسم مخصوص خواب کردن و مخصوص بیدار نمودن، تقسیم می‌شوند. هر کدام از آنها نیز دو قسم به شرح زیر می‌باشند:

۱- پاس برای خواب کردن با مسح بدن معمول.

۲- پاس برای خواب کردن بدون مسح بدن معمول.

۳-پاس برای بیدار نمودن از بالای سر به پایین.

۴- پاس برای بیدار نمودن از پایین به بالا.

عامل باید طوری عادت نماید که در موقع خواب کردن معمول دست‌هایش در نتیجه انجام دادن عملیات پاس خسته نشوند. در غیر این صورت در معمول ایجاد ناراحتی‌هایی خواهد که که ممکن است موجب بدخوابی وی گردد. به همین جهت انجام تمرینات پاس را برای مبتدیان که تا این مرحله با ما قدم به قدم پیش امده‌اند تاکید و توصیه می‌نمایم.

باید سعی نمود تمرینات این کتاب هر یک به جای خود، بهترو با ایمان قوی صورت گیرد، موفقیت بزرگ و عالی با کسانی است که کاملاً حوصله یاد گرفتن و انجام دادن تمرینات را در خود حس کنند.

به طوری که قبلاً نیز چندین بار تأکید گردیده تمام تمرینات این کتاب توأم با تلقین به نفس می‌باشد، تلقین به نفس است که شما را در این کار موفق و کامیاب خواهد نمود.

 در موقع پاس دادن، بازو و شانه، بندهای انگشتان دست کاملاً باید از هم باز باشند تا سیالات مغناطیسی از آنها بهتر به آسانی جریان یافته و تشعشع پیدا کرده وارد بدن معمول شوند و چنان‌چه دست‌های عامل، در موقع خواب کردن خسته نشود موفقیت ایشان صد چندان خواهد بود.

هنگامی که معمولی را برای خواب روی صندلی راحتی می‌نشانید، به ایشان تلقین خواب می کنید، بعد به او می‌گویید “چشم‌هایتان را ببندید، نمی‌توانید بدون اجازه من باز کنید” ضمناً با دو انگشت سبابه و وسطی دست راست روی پلک‌های وی مختصر فشاری وارد می‌سازید. این عمل یک نوع پاس است که برای سنگین کردن پلک‌های وی لازم بوده، در نتیجه ان معمول توانایی باز نمودن پلک چشم‌ها را نخواهد داشت.

پاس معمولی برای خواب کردن به ترتیب زیر است:

در برابر معمول قرار گرفته خواهش می کنید به غیر از خواب به فکر دیگری نباشد. خود را به اراده شما واگذارد، انگشتان ابهام او را در دست‌های خود گرفته در ریشه چشم او نگاه می‌کنید، بعد از چند دقیقه‌ای که حرارت بدن دست‌های شما و معمول یکسان گردید آنها را از طرفین او(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) بالای سر بلند کرده در روی شانه‌هایش دقیقه‌ای قرار داده به آهنگ  در طول بازوها تا نوک انگشتان دست پایین می‌کشید، مجدداً به طریق اول دست‌ها را تا بالای سر معمول می‌رسانید، لحظه‌ای در روی سرش نگاه داشته، از مقابل چهره او تا روی منطقه شکم پایین آورده، دقیقه‌ای در انجا مکث نموده، بعد از آن دست‌ها را تا زانوان و انگشتان پا سرازیر می‌کنید، دوباره این عملیات را تکرار کرده و چندین بار انجام می‌دهید تا نتیجه به دست آید.

حرارت بدن را نباید با نیروی مغناطیس بدن عامل اشتباه نمود، منظور از یکسان شدن حرارت بدن دست شما و معمول عبارت از مدت زمانی است که باید در آن انگشتان ابهام او را عامل در دست نگهدارد.

در موقع بی‌حس کردن عضوی از اعضاء بدن معمول می‌توانید با دست راست مختصری فشار به آن قسمت وارد ساخته توجه معمول را بدان معطوف دارید سپس با دست راست طوری پاس می‌دهید که کف دست و انگشتان تقریباً شکل عضو مزبور را به خود بگیرند، آنگاه از بالا به پایین  چندین بار پاس می‌دهید تا نتیجه حاصل شود. برای آزمایش بی‌حسی می‌توانید از نوک تیز سوزنی استفاده نمایید البته در صورت موثر واقع شدن پاس‌ها و تلقینات می‌توانید سوزنی را به بدن معمول فرو کنید، در این موقع معمول به هیچ وجه احساس درد نخواهد کرد. این عملیات را وقتی می‌توانید با موفقیت انجام دهید که حقیقتاً به نیروی مغناطیسی خود ایمان داشته باشید.

موضوع بحث طریقه پاس دادن بود، برای خواب کردن پاس‌هایی که انجام می‌دهید ابتدا از بالای سر تا معده بوده بعداً از روی شانه‌ها تا نوک انگشتان دست سپس از بالای سر تا نوک انگشتان پا انجام می‌گیرد، طرز پاس‌های توأم با مسح نیز عیناً مثل پاس‌های بدون مسح می‌باشد، وقتی که نیروی مغناطیس بدن شما تقویت پیدا کرد پاس‌ها را می‌توانید تنها با اشاره از دور انجام دهید، البته در این موقع باید دارای تمرکز فکری کامل و اراده قوی باشید، تا موفق گردید . با اراده مداوم و نیرومند خواهید توانست این پاس‌های طولانی را خلاصه کرده به یک اشاره مختصر اکتفا نمایید.

در موقع بیدار کردن  پاس‌ها دارای سرعت بوده و از بالای سر تا پایین بدن و نوک انگشتان پا، با سرعت تمام مکرر انجام می‌گیرد تا سنگینی بدن  معمول رفع  شود، سایت هیپنوتیسم دات آی آر هم چنین می توانید پاس‌های تند و مرتب از پایین به بالا انجام دهید. این دو نوع پاس دارای یک نتیجه و اثر بوده و معمول را از خواب بیدار می‌نماید چنانچه بیدار کردن معمول به تأنی انجام گیرد، بهتر بوده پس از بیداری سنگینی و کسالت و ناراحتی در خود احساس نخواهد کرد.

چنانچه معمول پس از بیداری احساس ناراحتی کرد، می‌توانید پشت سر اینان قرار گرفته دست راست را به طرف سمت چپ بدن معمول دست چپ را به طرف سمت راست ایشان پیش برده به طور افقی دست‌ها را به طرف ستون فقرات وی بکشید به حدی که دست راست در طرف راست بدن معمول دست چپ در طرف چپ ایشان قرار گیرد، مکرر این پاس را توأم با تلقین انجام دهید تا رفع خستگی به عمل آید.

باز تذکر داده می‌شود تمام انواع و اقسام حرکات دست باید توأم با تلقین به نفس و تحمیل اراده صورت گیرد تا نتیجه مثبت از عملیات خود بگیرید.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم