آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تلقین و القاء مانیه تیزم ور

0

تلقین و القاء مانیه تیزم ور

 

در مبحث  تلقین  والقاء می توانید راجع به این موضوع اطلاعات بیشتری را  کسب نمایید. موضوعی  که قابل بحث است این که همیشه عملیات عاملین مجرب توأم با تلقین و القاء می‌باشد. برای به دست آوردن این قدرت باید متوسل به تمرین و مشق گردید.

مانیه‌تزور چنان‌که خیلی قوی  و نیرومند باشد، مثل مرتاضین می‌تواند فقط به وسیله فکر «بدون  گفتار و غیره» تلقین را  انجام داده در معمول  ایجاد القاء نماید. این عمل بخصوص در معمولین حساس و آن که بیشتر  به خواب رفته و تمرین‌های  مختلفی انجام داده است صورت پذیر می‌باشد،

القاء را می‌توان به طرف مختلف در معمول ایجاد نمود، به وسیله گفتار که همان تلقین بوده و اساس علم هیپنوتیزم است. از مکتوب- آگهی نیز می‌توان استفاده کرد، هم‌چنین به وسیله‌ی تلفن و ضبط صوت می‌توان  همین نتیجه را گرفت. نخستین آزمایش هیپنوتیزم به وسیله تلویزیون توسط شخصی به نام “پطر  کاسون” به عمل آمده که با موفقیت  کاملی روبه‌رو شده است.

القاء مرحله‌ای است که در آن تلقین از طرف معمول قبول یا رد می‌شود.  در صورت رد، تلقین بدون نتیجه بوده و القاء ایجاد نخواهد شد، در صورت قبول، عامل از اعمال خود نتیجه‌ی موثری خواهد کرد، به همین جهت باید سعی کرد همیشه تلقین مورد قبول معمول قرار گیرد.

القاآت را باید سخث در مغز  خود قبول نماید تا این که مورد قبول معمول واقع شود، تلقین ممکن است به وسایل مختلف «فکر- صدا- نگاه – لمس- حرکت» صورت بگیرد. مکن است این عوامل جداگانه و منفرداً و یا این که اجتماعاً و دسته جمعی مورد استفاده قرار بگیرد، مثلاً به وسیله فکر منفرداً بدین ترتیب صورت می‌یابد، شخص در فکر خود  به نظر می‌آورد که معمول به طرف او کشیده می‌شود. این (سایت هیپنوتیسم دات آی آر)تلقین  در دماغ متمرکز شده و یک مرکز  مغناطیسی را تشکیل می‌دهد که از ان ارتعاشات و امواجی منتشر می‌شود، این امواج فضا را پیموده در مغز طرف مقابل مرکزی مستعد برای دریافت  پیدا کرده در نتیجه قوای فکری  معمول موضوع را درک و مغز به وسیله اعصاب فرامین لازم را برای انجام صادر می‌کند و شخص به طرف جلو جذب و یا کشیده می‌شود.

به طور کلی می‌توان گفت که به وسیله تلقین، بین عامل و معمول  ارتباط فکری ایجاد می‌گردد، معمول دستورات و اوامر  عامل را به نحو احسن انجام می‌هدد، چنان‌چه قبلاً نیز متذکر شدم باید فکر به طرز صحیحی کار  نماید والا القاء صورت نخواهد گرفت.

برای تقویت این نیرو باید از اتاق نیمه روشن استفاده کرده با تأنی و ملاحظه، صداهای حروف، مشغول کتاب خواندن شده آهنگ صدا را ملایم  و اطمینان‌بخش تربیت نمود، هم‌چنین القاء وقتی موثر واقع خواهد شد که در خودتان موثر باشد.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم