آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نشنیدن سر و صدا هنگام مطالعه,بی­خوابی به علت تشتت فکر

0

نشنیدن سر و صدا هنگام مطالعه

شاید برای شما هم گاهی اتفاق افتاده باشد، که وقتی کتاب شیرینی را مطالعه می­کنید و یا مشغول بازی شطرنج هستید، سر و صدای آمد و شد ماشین­ها را نشنوید. گاهی انسان در اثر توجه و تمرکز فکری، بیش از حد نسبت به موضوع یا مسئله مورد توجهی احساس گرسنگی و تشنگی نمی‌کند. جیب­برها نیز از این خاصیت در جیب­بری استفاده می­کنند.

بی­خوابی به علت تشتت فکر

بی­خوابی شب­ها علل بسیار دارد، ولی یکی از علل مهم آن نداشتن تمرکز فکر هنگام خوابیدن است، برخی از افراد هنگام خوابیدن نمی­توانند فکر خود را متمرکز کنند. بر فکر خود تسلط ندارند لذا افکارشان در زوایای خاطرات روزانه زندگی­شان از این سو به آن سو می­رود، افکار مختلفی از گیر و دار زندگی به مغزش هجوم می­آورد(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) و این شخص بیچاره مانند مار به خود می­پیچد و از این پهلو به آن پهلو می­غلطد و همین بی­خوابی و تشتت فکر سرآغاز سایر بیماری­های روانی می­شود که در این باره در بخش معالجات روانی به وسیله هیپنوتیزم مفصل صحبت خواهیم کرد و راه معالجه آن را نشان خواهیم داد.

با بیان چند رویداد بالا، شما خواننده عزیز معنی تمرکز فکر را فهمیدید و شاید هم دانش شما آن قدر بوده که قبلاً هم معنی تمرکز فکر را می­دانستید، به هر حال حالا اجازه بفرمائید نتیجه کلی این مبحث را بگوئیم.

نتیجه کلی:

تمرکز فکر یعنی حالت شدید توجه و دقت ومنظور متخصصین هیپنوتیزم از تمرکز فکر این است که شخصی در روی یک صندلی بنشیند، عضلات خود را شل کند، به اعضاء بدنش کوچک­ترین حرکتی ندهد و چشم­هایش را به چشم هیپنوتیزم­کننده و یا به نقطه معینی خیره کند و به چیزی فکر نکند.

ادامه دارد. . . (بخش ماهیت تمرکز فکر)

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم