آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تمرینات عملی برای تقویت چشم مانیه تیزم ور

0

تمرین اول

نقطه سیاهی به قطر ۳ سانتی‌متر رسم کرده در برابر چشم‌های خود، به فاصله یک متر به دیوار نصب نموده، و در روی صندلی راحتی نشسته چشم‌ها را به آن بدوزید به طوری که در نتیجه نگاه چشم‌های شما خسته نشوند برای این منظور لازم است ابتدا یک دقیقه به نقطه‌ی مزبور نگاه کرده یک دقیقه دیگر استراحت نمایید کم‌کم به مرور بر قطر آن اضافه کرده تا ۲۰ سانتی‌متر برسانید، هم‌چنین بر مدت نگاه بیفزایید، هر قدر بیشتر عادت به نگاه کنید، بهتر بوده توفیق بیشتری حاصل خواهید کرد.

به طوری که قبلاً نیز متذکر شدم، منظور از این تمرین و مشق‌های دیگر همانا عادت به نگاه و مژه نزدن میباشد، بدین جهت به هر چیز دیگری نیز می‌توانید نگاه نمایید و تمرینات خود را ادامه دهید.

تمرین دوم

روی دیوار سفیدی نخ باریک سیاه رنگی را به طول سه متر به طور افقی بکشید، به فاصله سه متر از آن، در روی صندلی راحتی نشسته چشم‌های خود را از یک انتهایی به انتهای دیگر توأم با نگاه بگردانید، بدون این که قسمتی از نخ از برابر چشم‌های شما بدون نگاه رد شود، نقطه به نقطه پیش بروید، سعی نمایید مژه نزنید مکرر این تمرین را از طرف راست به چپ بالعکس از طرف چپ به راست انجام دهید.

تمام تمریناتی که در این‌جا می نگارم، توأم با تلقین به نفس می باشد، بدین ترتیب که با انجام هر تمرینی به خود تلقین کنید، نیروی بدنی شما هر آن افزون‌تر می‌شود، قوای مغناطیسی بدن شما هر لحظه قوی‌تر می‌گردد، ایمان داشته باشید در این صورت موفقیت با شما بوده ، دارای یک اراده‌ی قوی و تزلزل ناپذیر خواهید بود.

تمرین سوم

جلو آیینه‌ی تمام قدی قرار گرفته، چشم‌های خود رابه ریشه چشم «وسط دو ابرو» خود معطوف دارید، سعی نمایید که به جای دیگری متوجه نشوید. با اراده‌ی قوی، نگاه کنید  از لحاظ مدت زمان از سه دقیقه تا یک ربع این تمرین باید مشق شود. می توانید به جای تمرین فوق، شخصی(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) را روی صندلی نشانیده به ریشه چشم او نگاه نمایید. هر قدر مدت آن طولانی تر باشد بهتر است. منظور از انجام این تمرینات در وحله اول تقویت و نیرومند ساختن اراده است. بعداز عادت کردن به چشمک نزدن با توجه به تمرینات فوق می توانید خودتان مشق‌هایی ابداع و تمرین کنید. مثلاً به حباب شیشه‌ای یا بطری پر از آب، نگین انگشتر و غیره نگاه خود را معطوف دارید.

تمرین چهارم

موقعی که با کسی طرف صحبت و مذاکره می‌شوید عادت کنید همیشه بدون این که مژه بزنید در  ریشه چشمش نگاه کنید. این خود سبب می‌شود طرف دقیقاً به حرف‌های شما گوش داده با میل شما رفتار نماید، این تمرین چون دستوری است که باید در همه اوقات  مراعات نمایید.

تمرین پنجم

این تمرین همان تمرین سوم تنفس است. در این حالت چشم‌هایتان را به نوک انگشتان دوخته و چندین بار آن را انجام می‌دهید.       

  تمرین ششم

ریه‌ها را از هوا پر کرده صورت را در آب سرد و پاک و تمیزی که خالی از هرگونه جرم و کثافت باشد فرو برید، در داخل آب چشم‌ها را کاملاً گشوده کره چشم را به تناوب بالا و پایین، راست و چپ به طور دایره حرکت دهید. سعی کنید دایره‌های ترسیمی کامل و بزرگ باشد.

هم‌چنین کره چشم را در توی آب به طرف بالاو پایین، راست و چپ برگردانده در هر سمتی چند بار  چشمک بزنید.

البته باید توجه داشت در هر حرکت ممکن است چندین بار نفس را تجدید نموده ریه‌ها را از هوای تازه پر نمایید. ابتدا در نتیجه‌ی این تمرینات ممکن است در چشم‌ها احساس ناراحتی‌هایی بکنید، ولی با ادامه آن کاملاً ناراحتی‌ها از بین رفته دارای چشم‌های قوی و روشن خواهید بود.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم