آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاوان موکت آسانا تمرین پنجم چرخش نگاه

0

پاوان موکت آسانا تمرین پنجم چرخش نگاه

83مطابق وضعیت تمرین۴ روی زمین بنشینید.
دست چپ را روی زانوی چپ بگذارید.
و دست راست را در بالای پای راست نگه دارید,به طوری که انگشت شست رو به بالا و بازو کاملا کشیده و مستقیم باشد.
در این وضعیت با حرکت دست راست(از چپ به راست)دایره بزرگی در فضا بسازید و با هر دو چشم مسیر دایره را دنبال کنید (نگاه فقط به انگشت شست دست,بدون حرکت سر).پس از یک دور کامل ,مجددا دست را به جای اول برگردانده,حرکت را تکرار نمایید.
تمرین را ۵بار در جهت حرکت عقربه های ساعت و ۵ بار خلاف آن انجام دهید.
سپس جای دستها را عوض نموده,تمرین را به همان ترتیب تکرار کنید.
پس از خاتمه تمرین,سر و ستون فقرات صاف و بدون حرکت هستند.
تنفس:دم,هنگام ساختن نیم دایره به سمت بالا و بازدم,هنگام ساختن نیم دایره به پایین تنفس باید با حرکت دستها هماهنگ باشد.
فایده:چرخش نگاه,تعادل عضلات چشم را برقرار و حرکت آنها را هماهنگ می کند.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

پاوان موکت آسانا تمرین پنجم چرخش نگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم