آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاوان موکت آسانا تمرین چهارم نگاه به جلو و اطراف

0

پاوان موکت آسانا تمرین چهارم نگاه به جلو و اطراف

82مانند تمرین۳روی زمین مستقر شوید,ولی این بار ابتدا مچ دست را روی زانوی چپ گذاشته ,شست آن را به طرف بالا نگه داریدو دست راست را در امتداد شانه ها قرار دهید و انگشت شست آن را نیز به طرف بالا بگیرید(مطابق شکل).
چشمها را روی انگشت شست دست چپ بدون حرکت سر متمرکز کرده,سپس همین عمل را روی انگشت شست دست راست انجام دهید.فاصله بین دو انگشت شست دو دست خود را بدون حرکت دادن سر,با چشمها طی کنید و این تمرین را ۱۵ تا۲۰مرتبه تکرار کنید و بعد چشمها را بسته,مدتی به آنها استراحت دهید.
حال جای دستها را عوض کرده,تمرین را مجددا بادست دیگر انجام دهید.در طول تمرین دقت کنید که سر حرکت نکند و سعی کنید تا لحظه پایانی تمرین,فکر شما روی حرکتی که انجام می دهید متمرکز باشد.
تنفس:دم,در وضعیت طبیعی.بازدم,هنگام نگاه کردن به پایین.
فایده:این تمرین عضلات چشم را هماهنگ می کند و حرکت آنها را بهبود می بخشد.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

پاوان موکت آسانا تمرین چهارم نگاه به جلو و اطراف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم