آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

کاربردهای درمانی هیپنوتیزم

0

کاربردهای درمانی هیپنوتیزم

به تدریج کارایی فراوان هیپنوتیزم،در امور درمانی بیشتر ثابت می شود.بندرت هفته ای می گذرد که گزارش تازه ای از درمانهای موفق با استفاده از کاربرد هیپنوتیزم ارائه نگردد.واضح است که برای استفاده از آن در امور درمانی مقداری اطلاعات در زمینه روانشناسی و پزشکی موردنیاز است. این بدان علت است که برخی از علائم بیماری”روان تنی”یک فرد عصبی چنان به علائم اولیه یک بیماری جدی تر شبیه است که قدرت تشخیص علائم مشکوک،ضروری می باشد.

اگر یک بیمار برای راهنمایی در مورد احتمال وجود یک بیماری خطرناک به هیپنوتیزور مراجعه نماید،حتما باید توسط یک پزشک هم معاینه شود.ومشخص شود که بیماری مزبور بخاطر مشکل فیزیکی حادث شده یا روانی .وبیمارنسبت به درمان معمول چه واکنشی نشان داده است.

از تلقین هیپنوتیزمی در مورد بیماریهای زیادی می توان کمک گرفت.هیپنوتیزور قادر است حتی برروی بسیاری بیماریهایی که روند معمول درمان،تأثیری بر روی آنها نداشته اند؛اثر گذارد.اگر چه دانستن اینکه هیپنوتیزم قادر است بسیاری ناراحتی ها را درمان کند و نیز تنها بیهوشی و بی حسی است که مرگ و میر و عوارضی به دنبال ندارد.باعث خوشحالی ما می شود،اما باید فراموش کرد که درد و ناراحتی علائمی طبیعی هستند که نشان می دهند موضوع خاصی از بدن نیاز به توجه بیشتری دارد.بدون راهنمایی یا نظارت پزشکی هیچ درمانی نباید انجام گیرد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

کاربردهای درمانی هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم