آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

با هیپنوتیزم از خواب بیدار شوید

0

با هیپنوتیزم از خواب بیدار شوید

با هیپنوتیزم از خواب بیدار شوید
هیپنوتیزم یک حالت فوق طبیعی مغزی است که به طریق مصنوعی ایجاد می گردد.سلولهای مغز در این حالت،آمادگی بیشتری جهت یادگیری چیزهای جدید،خلق تجربیات جدید،خلاقیت و نوآوری دارد.
هیپنوتیزم یک حالت فوق العاده تمرکز می باشد،هرچقدر عمق هیپنوتیزم بیشترشود،تعداد سلولهایی که می توانند روی یک موضوع تمرکز داشته باشند بیشتر خواهد شد و میزان یادگیری به همان مقدار بیشترخواهد شد.
در هیپنوتیزم ما با قدرت اعجاز انگیزتصویر ذهن یا باور روبرو می شویم،گاها از اینکه تنها تصویر ذهنی یا باور می تواند چه تغییرات شگرفی در مغز انسان ایجاد کند،دچار شگفتی می شویم.تصویر ذهنی در تمام مراحل زندگی اثراتی بر روی انسان می گذارد.ما با تلقینات منفی محیط هیپنوتیزم شده ایم؛برای اینکه بتونایم حداکثر قدرت خود را نشان دهیم باید با هیپنوتیزم از خواب بیدار شویم و محدودیت هایی که برای ما ایجاد شده اند را از بین ببریم.اغراق آمیز نیست اگر بگوییم همه انسانها،هر کدام تا اندازه ای تحت تأثیر عقایدی که از دیگران گرفته اند و عقایدی که برای خودشان تکرار شده است و ب حقیقی بودنش صحه گذاشته اند؛هیپنوتیزم شده اند.اندیشه های منفی روی هیپنوتیزم ایجاد می شود.آیا هرگز نمایش هیپنوتیزم را تماشا کرده اید.اجازه دهید در این باره با هم صحبتی داشته باشیم:
هیپنوتیزور به بازیکن فوتبال می گوید دستش روی میز چسبیده و او نمی تواند دستش را بلند کند.بازیکن با همه تقلایی که می کند نمی تواند دستش را از روی میز بلند کند .عضلات دست و شانه از زور فشار چون طناب کشیده می شود.اما دست همچنان از روی میز تکان نمی خورد.
هیپنوتیزور به قهرمان وزنه برداری می گویدفتوانایی بلند کردن مدادی را ندارد،وزنه برداری که در حالت عادی۳۰۰ کیلوگرم را بلند می کند،از بلند کردن یک مداد عاجز می ماند.
شگفتی مسئله جایی نمایان می شود کههیپنوتیزم ،ورزشکار را ضعیف نمی کند.به صورت بالقوه قدرت همیشگی اش را حفظ می کند.اما بدون اینکه بداند،در جهت مخالف خود تقلا می کند.از یک سو سعی می کند مداد را بلند کند و از سوی دیگر هم عضلاتش منقبض می شود.
در آزمایش،قدرت ورزشکار را روی دستگاه قدرت سنج اندازه گرفتند و عدد۱۰۰پوند به دست آمد.هر چه ورزشکار فشار بیشتری آورد،عقربه از عدد ۱۰۰ پوند جلوتر نرفت.در هیپنوتیزم به او تلقین شد که فرد بسیار قوی می باشد،مجدداَقدرت بازوی وی اندازه گیری شد،این بار عقربه قدرت سنج روی ۱۲۵ متوقف شد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

با هیپنوتیزم از خواب بیدار شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم