آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چگونه هیپنوتیزم دارای قدرتی عظیم می باشد؟

0

چگونه هیپنوتیزم دارای قدرتی عظیم می باشد؟

همانگونه که می دانید کامپیوتر برنامه ریزی می شود .کامپیوتر طبق برنامه،جوابهای مناسب را پیدامی کند.مغز انسان شبیه به یک کامپیوتر بسیار قوی و پرقدرت است.اگر شما آنرا جهت موفقیت برنامه ریزی کنید،بدون انحراف و بی راهه رفتن شما را به موفقیت می رساند اگر اطلاعات غلط به ان بدهید یا هدفتان مشخص نباشد یا بطور کلی خوب برنامه ریزی نشود و به علائم هشدار دهدنه این کامپیوتر عظیم توجه نکنید،به جای اینکه شما را موفق کند،دچار سردرگمی می کند و حتی با تلاش زیاد هم موفقیت چندانی نصیبتان نمی کند.

ماتنها از ۵%یا کمتر از ظرفیت کلی مغزمان استفاده می کنیم.هیپنوتیزم این قدرت را دراد که نیروی نهفته مغز ما را بیدار کند.

قرار گرفتن در حالت خودهیپنوتیزمی بدین معنا نمی باشد که از جسمتان به کلی دور شویدو آنرا فراموش کنید.برعکس تجربه خودهیپنوتیزم این امکان وقدرت را در اختیار شما قرار می دهد که شما بیشتر از قبل با خودتان,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, ارتباط برقرار کنید.و این وسیله نقلیه(ماشین ذهن)که سالها باید با آن همراه و همگام باشید را بیشتر بشناسید.بهتر بتوانید آنرا برنامه ریزی کنید و از آن بهتر استفاده کنید.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از۹۰%ازبیماریها و مشکلات انسان به دنبال وجود استرس در بدن ایجاد می شود.برای آنکه بتوانیم استرس را از بین ببریم لازم است بدنمان در یک وضعیت آرامی قرار گیرد.در واقع هر قدر که شما از لحاظ جسمی و روانی در وضعیت ریلاکس تر و آرامتری قرار بگیرید،سرعت درک،سلامتی تمرکز فکر بهتر می گردد.

این نرم افزار،تنها درباره هیپنوتیزم نیست،بلکه شامل یک دوره آموزش عملی است که به مدت چند سال تدریس شده است.این نرم افزار مورد تجدید نظر قرار گرفته و اکنون به صورت حاضر در اختیار شما قرار می گیرد.

زبان سراسر این نرم افزار زبانی غیرفنی است و علاوه بر دستورهایی جامع،حاوی خلاصه ای از زمینه هایی است که هیپنوتیزم می تواند در آ؛ن زمینه ها بسیار مفید و ارزنده باشد.

مقدم بر تمام اینها،مزایاومنافعی است که هیپنوتیزم می تواند از طریق وارد شدن به “سرویس سلامت عمومی”داشته باشد،اما اینجانب در ضمن ارائه این پیشنهاد،کاملا از کمبود افراد متخصص که از عهده بی شمار بیمارانی که از ناراحتی های جسمی-روانی(روان تنی)رنج می برند آگاهم.یک”گروه پزشکی اضافه بر سازمان”متشکل از متخصصان درمان با هیپنوتیزم یا هیپنوتراپیست های متعهد می تواند از این کمبود تا اندازه ای بکاهد.انان می توانند تحت نظارت پزشکان،کلینیکهای هیپنوتیزم درمانی را اداره کنند؛پزشکانی که فرصت کافی ندارند می توانند بیماران بسیار ناراحت و نگران را به این کلینیک ها بفرستند تا به انان آموزش داده شود چگونه ذهن و بدن خود را ارام نمایند.

ارائه این نرم افزار و تقاضای وارد کردن هیپنوتیزم به”سرویس سلامت عمومی”،با این امید انجام می گیرد که به کمک آن بتوان دوره درمان بیماریها را بسیار کوتاه نمود. شما را به هدف مورد نظر خیلی راحت تر برساند.اعتماد به نفس و اراده شما را قوی تر کند

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

چگونه هیپنوتیزم دارای قدرتی عظیم می باشد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم