آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تکنیک تمرین بدون فشار خودهیپنوتیزم چیست؟

0

تکنیک تمرین بدون فشار خودهیپنوتیزم چیست؟

تمرین بدون فشار تکنیکی است که با آرامش و تمرکز برروی تصویر ذهنی پر قدرتی کار می شود.موش هایی که در شرایط عدم بحران یا بدون فشار آموزش می بینند،بعدا در بحران بهتر عمل می کنند.

موش یا انسان تفاوت نمی کند،قدر مسلم این است که تمرین در شرایط بدون فشار،برکارآیی یادگیری افزوده و نتیجه عمل را در شرایط بحران بهتر می کند.

تمرین بدون فشار بر روی ورزشکاران،هنرپیشه،موزیسین ها،حتی جراحان و خطیبان نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته است.این تکنیک به قدری مؤثر است که بعضی آنرا به سحر،جادو و از این قبیل چیزها ربط می دهند.ولی تحقیقات نشان می دهد که همه انسانها می توانند از این تکنیک استفاده کنند و به اهداف،آروزهای خود دست یابند.این تنها یکی از موهبتهایی است که خداوند در وجود انسان گنجانده است.

مشکل دیگر خستگی به دنبال مطالعه و کار زیاد می باشد.حتی خسته شدن از زندگی و شرایط روزانه نیز ممکن است پیش آید .هیپنوتیزم به دلیل اینکه خواب بسیار عمیق و نسبتاآرامی را ایجاد می کند ، خستگی فرد را در اندک زمانی برطرف می کند.

بیخوابی مسأله دیگری است که در مورد آن بحث می کنیم.در صد بسیار بالایی از افراد جامعه برای خواب رفتن از داروهای آرام بخش استفاده می کنند.این داروها بر روی سلولهای مغز اثر گذاشته وتأثیرات مخرب کوتاه مدت و بلند مدتی دارند.از بی حوصلگی،عدم علاقه به زندگی،تشتت فکر،لرزش،نگرانی تا اثرات جانبی که بر روی ارگانهای داخلی بدن از جمله معده،ریه ها،قلب و مغز انسان می گذارند.با هیپنوتیزم می توان خود را در یک حالت آرامش قرار داد و با شرطی سازی و تلقینات پست هیپنوتیزمی در کمتر از یک دقیقه خواب بسیار عمیقی را القا نمود.استفاده از این تکنیک خواب بدون استفاده از دارو و اثرات جانبی آنرا به ارمغان می آورد.

 

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

تکنیک تمرین بدون فشار خودهیپنوتیزم چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم