آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

وسایل مختلف خواب کردن هیپنوتیزم

0

وسایل مختلف خواب کردن هیپنوتیزم

جادوگران و ساحران در قدیم اسباب‌های متعددی برای خواب کردن به کار می‌بردند که بعضی از آنها را ذیلاً شرح می‌دهیم:

پارچه سیاهی را برای جلب توجه روی چهارپایه‌ای انداخته و تنگی بلورین را پر از آب کرده و روی آن می‌گذاشتند و چراغی را نیز در پشت آن روشن می‌نمودند و معمول  به نقطه روشن آن نگاه می‌کرد و به  خواب هیپنوتیزمی می‌رفت.

در وسط بشقابی سفید یا چیزی مشابه که براق بود نقطه سیاهی رسم می‌کردند و روی آن را روغن می‌زدند تا برق بزند و نگاه معمول را در آن معطوف می کردند تا به خواب می‌رفت.

با حبابی که وسط آن خالی و پر از روغن بود معمول را به خواب می‌برند و یا در کف دست و یا ناخن نقطه‌ای سیاه رسم کرده و به توسط آن اجرا عملیات می‌نمودند.

در تمام این‌ها بعد از چند دقیقه نگاه، پلک‌های چشم معمول به سرعت به هم  می‌خورد و  اضطرابی  حاصل می‌شد که بعد از چند  دقیقه، خستگی تبدیل به خواب مصنوعی می‌گردید که برای آسان کردن و ناراحت نشدن معمول عطر و بخور نیز استعمال می‌نمودند، ولی اکنون اسباب‌های دیگری به کار می‌برند که عبارتند از: آیینه‌گردان، حباب هیپنوتیک، اهن‌ربا و چراغ‌های پرنور، ولی چشم بهترین وسیله خواب ,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,کردن است و چنان که معمولی را بر روی صندلی نشانده و به ریشه چشم او نگاه کنید و او نیز نگاه خود را در چشمان شما معطوف نماید و به خواب برود یک عمل هیپنوتیکی انجام داده‌اید.

برای همین منظور عاملین، مشق چشم کرده و طوری تمرین می‌نمایند که در مدت بیداری خود که شانزده ساعت است مژه نزنند، عادت به نگاه خیلی آسان است و به طریق تمرین و مشق می‌توان در اندک مدتی  بدان عادت نمود ولی نباید در موقع مشق چشم‌ها را خسته کرد؛ در هر چیزی می‌توان تمرینات چشم را انجام داد و منظور از مشق‌ها و تمرینات فقط و فقط عادت به نگاه و مژه نزدن می‌باشد.

بعضی از حیوانات وحشی نیز طبیعتاً دارای چشمان قوی هستند که با یک نگاه حیوان دیگری را مبهوت کرده وبدون این که ان حیوان فرار نماید نزدیک شده و آن را از بین می‌برند. راجع به چشم و قوه آن در کتاب‌ها و حکایات بیماری است که همه شنیده و یا  خوانده‌اند و تکرار آنها در این‌جا لزومی ندارد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

وسایل مختلف خواب کردن هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم