آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

انتخاب سوژه برای هیپنوتیزم کردن

0

انتخاب سوژه برای هیپنوتیزم کردن

انتخاب معمول

از  عادات، رفتار  و کردار هر شخصی می‌توان پی برد که ایا قابل خواباندن است یا نه، ولی بیشتر اشخاصی که تعریق می‌کنند و یا تخم چشمشان لرزش دارد و یا چشم خود را احول می‌نمایند قابل خواب می‌باشند هم‌چنین  اشخاصی که در  خواب حرف می‌زنند و رعشه دارند ویا عصبانیف کم‌خون و خجول هستند خواب در ایشان زود تأثیر می‌نماید.

بعضی برآنند که اشخاص ضعیف‌الفکر بهتر به خواب می‌روند و یا زن زودتر از مرد می‌خوابد، اینها تماماً خطا است و اشخاص قوی البنیه، متین و منورالفکر همیشه مثل اشخاص دیگر مستعد خواب می‌باشند؛ در  همه قابلیت خواب وجود دارد ولی بعضی دیر وبرخی  زود به خواب می‌روند و دیده شده است که بعضی برای این‌که خودشان را خارق‌العاده نشان دهند، خود را مستعد خواب نمی‌دانند و خویشتن را می‌ستایند ولی در موقع عمل با یک نگاه و اشاره به خواب می‌روند.بالاخره می‌توان همه را خواب کرد ولی استثناآتی نیز وجود دارد و آنان عبارتند از دیوانگان و آنانی که شعور نداشته و به اراده معنوی مالک نیستند و چنین اشخاصی ندرتاً به خواب می‌روند.

طریقه بیدار کردن

بهترین اصول برای بیدار کردن از خواب‌های هیپنوتیزمی فوت در چشمان معمول است ولی بعضی از معمولین این استعداد را دارند که بعد از رفتن عامل از خواب بلند می‌شوند و برخی نیز به خواب خود ادامه می‌دهند که مدت خواب ایشان پس از رفتن عامل از نیم ساعت,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, تا پانزده ساعت طول می‌کشد، هم‌چنین عده معدودی هستند که آنان را می‌توان استثنا کرد یعنی پس از هجده ساعت از رفتن عامل، به خواب ادامه می‌دهند و بعداً بیدار می‌شوند.

با تلقین نیز می‌توان  معمول را از خواب بیدار کرد مثلاً به معمول القا می‌کنند که از یک تا بیست شمرده و بیدار شود، معمول نیز شروع به شمردن می‌نماید و چون به عدد بیست می‌رسد فوراً بیدار می‌شود، بعضی معمولین نیز در موقع عملیات دیده شده که با گفتن بیدار شو، زود و فوری بیدار شده‌اند.

ممکن است عامل بعد از خواباندن معمول به او تلقین کند که بعد از یک روز بیدار شود آن وقت دیگر غیرممکن است شخصی دیگر معمول را قبل از سرآمدن وقت مقرره بیدار نماید.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

انتخاب سوژه برای هیپنوتیزم کردن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم