آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزمی نیروهایی همیشگی

0

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزمی نیروهایی همیشگی

همان طور که می دانید ، همه مردم همیشه شیفته هیپنوتیزم بوده اند .  خوشبختانه مردم نسبت به واقعیتها و افسانه های هیپنوتیزم ، دانش بیشتر و بیشتری بدست آورده اند . چیزی که هیپنوتیزم صحنه نامیده می شود ، مانند نمایش کوتاه از دوران قدیم ، در حال معدوم شدن است . امروزه مجلات از چیزهای شگفت انگیزی که  هیپنوتیزم می تواند انجام دهد ، گزارش می دهند . اکنون هیپنوتیزم ثابت می کند قدرتی در هر شخص وجود دارد که قدرت فکر خوانده می شود ، قدرت فکر کن مثبت درباره هرچه که دوست دارید . استفاده از این نیرو  یا قدرت درونی ، مردم را قادر می سازد که درد را تحمل کنند .

برای مثال ، هیپنوتیزم برای کمک به تسکین دردهای سرطانی وخیم با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است . مجله LIFE مقاله ای به نام استفاده از هیپنوتیزم برای بیماری سرطان انتشار داده است . هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزمی همچنین می توانند برای ترک عادات ناخواسته ، پرورش اعتماد به نفس ، سایت هیپنوتیسم دات آی آر,غلبه بر ترس و انجام مسایل دیگری که در فصلهای بعدی توضیح داده می شود ، مورد استفاده قرار گیرند . هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم بر این اصل که هر مسئله فکری با فکر درمان می شود عمل می کند . نتایج بر حسب  آمادگی هر فرد در برابر تلقین پذیری متفاوت است ، هر کس می تواند با تمرین و انگیزه کافی به یک مطیع خوب تبدیل شود .

دکتر میلتون کلاین مدیر پژوهشهای هیپنوتیزم دانشگاه لانگ آیلند ، عقیده دارد که فایده و ارزش هیپنوتیزم به همان اندازه گنجایش استعدادهایی ( Capacities ) که انسان تابع آن است ، نامحدود هستند . 

هیپنوتیزم دارای توانایی های بسیار زیادی به عنوان یک نیروی قابل استفاده دایمی است .

ضمناً ، هیپنوتیزم مورد پذیرش شورای سلامت روانی انجمن پزشکی بسیاری از کشورها قرار گرفته و بسیاری از پزشکان امروزه از آن به عنوان یک روش قابل قبول برای درمان ناراحتی های مزاجی معین استفاده می کنند .

خود هیپنوتیزمی دقیقاً راه میان بر خوبی به سوی اصلاح خویش است ، که ما را قادر می سازد راه جدید فکر کردن و زندگی موفقیت آمیز را بیابیم .

خود هیپنوتیزمی اتوماتیک کار می کند

مایلیم خود هیپنوتیزمی را با یک ماشین لباسشویی ( عمومی ) مقایسه کنیم . خانم یا آقا لباسهایش را در ماشن  می گذارد ، سکه را در جای مخصوص قرار می دهد و ماشین بقیه کارها را در حالی که او راحت روی صندلی نسشته است و کتاب یا مجله ای می خواند ، انجام می دهد .

در خود هیپنوتیزمی ، بعد از این که شما آرام شدید و فکرتان را ( ماشین لباسشویی ) از مشکلات مخصوص خود ( رختشویی ) آزاد کردید ، آنگاه روش صحیحی را که باید انجام دهید به ضمیر نیمه خودآگاه خود تلقین می کنید ( گذاردن سکه در جای مخصوص ) . شما وقتی در حالت خواب  مصنوعی هستید ، این عقیده را که مشکلاتتان را کاملاً  تجربه کردی اید به خود تلقین می کنید و بقیه  را ضمیر نیمه خودآگاهتان انجام خوهد داد و تلقینهای پس هیپنوتیزمی را که شما به خوداتان می دهید  عادت فکر کردن مثبت خواهد شد و راه حل مشکلات شما توماتیک وار در ضمیر  ناخودآگاهتان ظهور می کند .

سعی کنید بیاندیشید فکرتان یک فکر خود شفا است . وقتی که در اثر خراشی از بدنتان خون می آید ، طبیعت برای کمک به متوقف کردن خونریزی ، بسته شدن زخم و حمایت در مقابل  عفونت پوستی روی زخم و حمایت در مقابل عفونت ، پوستی روی زخم ایجاد می کند ، این عمل اتوماتیک انجام می شود . ما معمولاً به وسیله پاک کردن با مقداری داروی ضد عفونی و به کار بردن باند به طبیعت کمک می کنیم . فکر نیز کوشش می کند که یک زخم روانی ( نا امیدی یا عجز ) را اتوماتیک به وسیله یادآوری این نکته که بدبختی خود را می توانیم بگذرانیم و خواهیم  گذراند ، شفا بخشد . ولی شما می توانید به فکر کمک کنید و درمان را تسریع بخشید ، به این طریق که به فکرتان خود تلقینهای مثبت بدهید و در نتیجه اجازه دهید ضمیر نیمه خوآگاهتان بداند شما می خواهید او برایتان چه انجام دهد . ضمیر نیمه خودآگاه بقیه را اتوماتیک وار انجام داد . به یاد داشته باشید ،  همه ما قدرت داریم و اگر از آن بیشتر و بهتر استفاده کنیم ، برایمان کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد . وقتی مشکلی دارید که مضطربتان می کند ، آن را برای خود آسانتر کنید . وقتی ضمیر نیمه خودآگاهتان کار را برایتان انجام می دهد ، شما آرام باشید .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزمی نیروهایی همیشگی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم