آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نشانه­ های انسان­های تکامل ­یافته,ماهیت هیپنوتیزم

0

نشانه­ های انسان­های تکامل ­یافته

دریدن، خوردن، ترحم نداشتن، فقط و فقط به  فکر خود بودن از خواص حیوانات است، حیواناتی نظیر گرگ، شیر، ببر و پلنگ از زندگی چه می­خواهند؟ سه چیز: خوردن، جفت­گیری، و خوابیدن.

این انسان است که علاوه بر خوردن و عشق و خوابیدن از هنر و ادبیات هم لذت می­برد، ترحم، شفقت، نوع­دوستی، فداکاری کمک به افتادگان و بسیاری از محاسن اخلاقی در وجود انسان­ها می­تواند رشد و نمو کند. به طوری که زیست­شناسان معتقدند، انسان ابتدا به شکل ماهی بوده و پس از میلیون­ها سال به شکل فعلی درآمده است.

با توجه به این مقدمه ببینیم انسان­های آینده چطور انسان­هایی خواهند بود، منظور از انسانهای آینده انسان­های صد و یا دویست سال دیگر نیست، بلکه منظور انسان­های ۵۰۰ تا ۹۰۰ هزار سال آینده و شاید هم بیشتر یا کمتر هستند شاید در آن تاریخ، انسان­های برتر، ما انسان­ها را مانند میمون­ها و شیرها و پلنگ­ها در باغ­وحش­ها در قفس­های مخصوص نگاهداری خواهند کرد، به چه دلیل و چرا؟

اگر محسناتی را که من در زیر می­شمارم در آینده به وجود آید، خودتان قبول خواهید فرمود، که برخی از ما انسان­های فعلی، وحشی­هایی بیش نیستیم.

ممکن است خصوصیات انسان­های تکامل­یافته آینده به قرار زیر باشد.

۱- از بین رفتن خواب: در اثر انجام موتاسیون یا خواسته و اراده و تربیت و یا تکامل، ممکن است انسان­های آینده هیچ­گاه احتیاج به خواب نداشته باشند، و اصولاً به خواب نروند و معنی خواب را ندانند، هم­اکنون دانشمندانی هستند که معتقدند انسان در شبانه­روز به بیش از ۱۰ دقیقه خواب احتیاج ندارد، می­گویند موریانه­ها میلیون­ها سال زودتر از انسان در روی کره زمین پیدا شده­اند و از انسان تکامل­یافته ­ترند، شاید به همین دلیل است که موریانه­ ها خواب و عشق را حذف کرده­اند، نه نیروی جنسی دارند، نه اعصاب خواب­آور و مجموع لذت خواب و عشق را تبدیل به کار کرده­اند، از کار کردن همان اندازه لذت می­برند که ما از عشق­بازی لذت می­بریم.

۲-از بین بردن عشق و نیروی جنسی: ممکن است انسان تکامل­یافته آینده لذت عشق را تبدیل به لذت از کار نمایند، یعنی از کار کردن به اندازه خوابیدن و عشق­بازی لذت ببرد، در حال حاضر بسیارند، کسانی که دچار سردمزاجی جنسی هستند و در عوض، از کار کردن، پول جمع کردن، جنگیدن، و یا کارهای دیگر بیش از اعمال جنسی لذت می­برند، عقیده فروید این است که تمایل به کارها و هنرها و اعمال دیگر شکل تغییریافته «لیبدو» یا شهوت هستند، در حال حاضر، روستاییان بیش از انسان­های ماشینی زمان حال نیروی جنسی خود را تبدیل به کار و کوشش کرده­اند.

بسیارند، مهندسین، سیاست­مداران، نویسندگان و دانشمندان و اقتصاددانانی که آن طور که باید و شاید به زن و بچه خود نمی­رسند. عرفا و درویشان به طوری که دیدیم، برای رسیدن به مرحله تکامل، عشق و خواب را تا جایی که بتوانند از بین می­برند.

۳- انسان­های بی­زبان: انسان­های آینده احتیاج به صحبت کردن نخواهند داشت، زیرا خود به خود، افکار همدیگر را می­خوانند، آنگاه دیگر احتیاج نیست که من و شما به فرزندانمان زبان انگلیسی یا فرانسه و روسی بیاموزیم.

۴- انسان­های کور: انسان­های آینده احتیاج به چشم نخواهند داشت، زیرا، همه چیز را بدون چشم می­بینند و می­فهمند، در نتیجه احتیاج به تلفن و تلگراف هم نخواهند داشت زیرا قادر خواهند بود از هزاران هزار فرسنگ را بینند و بشنوند.

۵- انسان­های بدون گوش: وقتی انسان­های آینده مغزشان آنقدر تکامل پید کرد که افکار یکدیگر را خود به خود بفهمند در نتیجه احتیاجی به گوش نخواهند داشت.

۶-صلح نه جنگ: ریشه جنگیدن در دنیا از بین خواهد رفت جنگ­ها در دنیا چه انفرادی و چه اجتماعی علل اقتصادی یا اخلاقی و تربیتی دارند، خشم و غضب و شهوت از خصوصیات حیوانات وحشی است، انسان­های آینده خشم،  غضب و شهوت و حرص و کینه، جاه­طلبی و خودخواهی و از این قبیل خصوصیات را نخواهند داشت و هرچه داشته باشند با هم خواهند خورد. و حال اگر یکی از اجداد خود یعنی انسان‌های فعلی در میانشان ظاهر شود درست شبیه این است که در بین انسان­ها شیر و ببری دیده شده است، زیرا با حس خشم و غضب و طمعی که انسان­های فعلی دارند، از انسان­های(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) برتر سلب آسایش خواهند کرد، و اگر یک یا چند آدم را آزاد بگذارند، دیری نخواهند کشید، که همه انسان­های تکامل یافته را استثمار خواهند کرد قتل و عام خواهند کرد، زیرا همه زمین­ها، خوراکی­ها، زن­ها و عشق­ها را برای خودش خواهد خواست.

انسان­های تکامل­یافتهناچار اگر جنگی کنند با موجودات کرات دیگر خواهد بود، همانطور که موریانه­ها فقط با مورچه­ها و سایر حشرات دیگر غیر از خودشان می­جنگند در حالی که انسان­های برتر معنی شهوت را نمی‌دانند، انسان مادون شروع به تجاوزات جنسی خواهد کرد.

۷- میکروب و ناخوشی: انسان­های آینده­ هیچگاه بیمار نخواهند شد، و هیچ میکروبی در آن­ها اثر نخواهد کرد، در این صورت، دیگر احتیاجی به پزشک، و دارو و دانشکده پزشکی نیست، موریانه­ها تا این حد تکامل‌یافته­اند، زیرا میکروب در آن­ها اثر نمی­کند، و هیچ­گاه مریض و ناخوش نمی­شوند.

۸- انسان­های شاد: غم و اندوه و بیماری­های روانی و عصبی از آن انسان­های ضعیف و تکامل­نیافته و تربیت­­نشده است، ما یا غم عشق داریم، یا غم نادانی، غصه خوردن از آن نیمه دانایان است انسان­های تکامل­یافته، همیشه خونسرد و آرام و فارغ­البال و شاد خواهند بود.

۹-پسر و دختر دلخواه: انسان­های آینده قادر خواهند بود به دلخواه خود پسر یا دختر بزایند، هروقت پسر دلش خواست اراده می­کند و پسر می­زاید و هرگاه دختر دلش خواست، اراده می­کند و دختر می­زاید.

حالا خواهید پرسید، انسانی که عشق و شهوت ندارد چگونه می­تواند دختر یا پسر بزاید؟ در جواب می­گویم ممکن است مانند موریانه بر حسب احتیاج باشد.

۱۰- مهندس یا شیمیست: انسان­های آینده احتیاحج به دانشکده نخواهند داشت که در آن مهندس یا شیمیست یا معمار، یا نقشه­کش یا حسابدار و اقتصاددان تربیت کنند بلکه هرچه دلش خواست، اراده می­کند و همان را حامله می­شود و می­زاید، مثلاً بانو و آقای دلشاد، دلش می­خواهد دختر رقاص یا خواننده خواهد بود، که دارای صدای بسیار دلکش و جاذب خواهد بود.

۱۱- زندگی نه مرگ: انسان­های آینده ممن است هیچ­گاه نمیرند و بر مرگ غلبه نمایند، و آن وقت اجباراً باید کرات آسمانی را جولانگاه و منزلگاه تازه خود کنند.

۱۲-حس همدردی: پیش بینی سعدی شاعر شیرین سخن شیراز در آینده به وقوع خواهد پیوست، و آن شعر این است:

بنی آدم اعضای یکدیگرند                که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار    دگر عضوها را نماند قرار

با این احساس اگر در گوشه­ جهان، یکی مجروح یا کشته شود، همه انسان­های روی زمین بلافاصله محزون و افسرده خواهند شد. زیرا درد آن یکی را همه احساس خواهند کرد.

۱۳- احساس بی­خستگی: انسان­های آینده هیچگاه خسته  نخواهند شد، حالا متوجه می­شوید که در چنین محیطی به چه دلیل اگر یکی از انسان­های فعلی پیدا شود، ناچاراً باید در قفس­های آهنین حفظ و مراقبت شود.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

نشانه­ های انسان­های تکامل ­یافته,ماهیت هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم