آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تغییر جای کرات در آسمان,ماهیت هیپنوتیزم

0

شما خواننده عزیز:

ممکن است از خود سئوال کنید، که  این مطالب چگونه و از روی چه حسابی چنین پیشگویی می شود؟ و این مطالب چگونه به مغزش خطور کرده است در جواب می­گویم که این پیش­بینی­ها فقط خیال و الهامی هستند که در نتیجه مطالعه و تفکر در تنهایی و خود هیپنوز به وجود آمده اند. و شما هم می­توانید این پیش­گویی را توسعه بدهید، مثلاً  بگویید که انسان­های آینده دروغ نخواهند گفت زیرا افکار همدیگر را می­فهمند و یا کلیه بدی­ها از جهان رخت برخواهد بست و یا کلیه وسائل نقلیه از میان خواهد رفت، زیرا ممکن است انسان قادر باشد، هر وقت اراده کرد در هر جا ظاهر شود و یا خود را تبدیل به نور کند و طی­الارض نماید.

حالا اجازه بدهید از آسمان وهم و تخیل و حیرت و شگفتی پایین بیاییم و دوباره در روی این زمین خاکی خودمان قدم بزنیم.

این موجود دوپای عجیب

آری، حالا این موجود دوپای عجیب همه چیز هست و همه کار می­کند، طرح­هایی که در دست تهیه دارد، یکی کم کردن سرعت گردش کره زمین است می­خواهد موشک­هایی غول پیکر در جهت مقابل زمین به دور خورشید قرار دهد، تا برای یک لحظه یا چند ثانیه از سرعت حرکت زمین به دور خورشید بکاهد، نتیجه این عمل این خواهد بود که فاصله زمین از خورشید کمتر خواهد شد، در نتیجه از سردی و انجماد کره زمین که باعث نابودی موجودات زنده خواهد شد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تغییر جای کرات در آسمان

بالاخره به زودی میزان جمعیت کره زمین خیلی بیش از آنچه که فعلاً در این اتوبوس سیار می­باشد خواهد شد و در نتیجه فلسفه «هر آن کس که دندان دهد نان دهد» غلط از آب در خواهد آمد، لذا این مخلوق دو پا چاره­ای جز این ندارد، که به سایر کرات آسمانی دست اندازی نماید، دیر یا زود همه کهکشان­ها تحت تسلط این موجودات دو پا قرار خواهند گرفت «نشیمن­گه تونه این کنج ویران است.»

اگر، نوگ پای خود به زمین خاک دار بزنیم هزاران ذرات گرد و غبار به هوا بلند خواهند شد، کره زمین درست شبیه یک دانه، یا یک ذره از این گرد و غبار است و مجموعه این هزاران هزار گرد و غبار، فقط شبیه یکی از کهکشان در آسمان است، به عبارت دیگر هر کهکشان در آسمان از مجموع هزاران هزار ذره گرد و غبار تشکیل شده که کره زمین یکی از کوچک ترین این ذرات گرد و غباردار است و به یاد داشته باشید که در آسمان از این کهکشان ها بی نهایت زیاد اشت که هر کهکشان از مجموعه هزاران هزار کره درست شده است.

با ما ز ازل رفته قراری دگر است               این عالم اجساد دیاری دگر است

ای زاهد شب خیز تو مغرور نماز                بیرون ز نماز روزگاری دگر است

منظومه راه شیری محتوی ۱۰۰ میلیارد (صدهزار میلیون) ستاره است و به شکل قرصی است به قطر ۱۰۰۰۰۰ سال نوری و ضخامت ۱۰۰۰۰ سال نوری.

این موجود دو پا در آینده به همه این کهکشان ها دست خواهد یافت، جای کرات را با یکدیگر عوض خواهد نمود و با شکستن و انفجارات هسته ای سیارات آن ها را تبدیل به خورشیدهای مصنوعی خواهد کرد، یا اگر وجود کره ای را لازم نداند، با ضد ماده معدوم خواهد کرد، بشر دو پا برای مسافرت به سایر کرات و کهکشان ها از وجود خود کرات استفاده خواهد کرد، مثلاً برای رسیدن به(سایت هیپنوتیسم دات آی ار) آخرین ستاره موجود در کهکشان خودمان می تواند از خود کره زمین به عنوان اتوبوسی استفاده کند و همین کره زمین را با تمام محتویاتش به سوی آن کره مورد نظر رهسپار سازد و با همین کره زمین که شاید به منزله موشک یا ماهواره ای بیش نیست آرام در سطح آن کره بزرگ فرود آید.

کره زمین در حال حاضر به نور خورشید زنده است، پس در صورت مهاجرت چه خواهد کرد؟ آری بشر آن روز چاره همه این کارها را خواهد کرد.

موضوع مسافرت به وسیله کره زمین می تواند سوژه فیلم ها و داستان های فانتزی جالبی باشد که نویسندگان و تهیه کنندگان خوش ذوق می تواند پر و بال رنگین به آن بدهند.

بشر آینده، برای خود عمر جاودانی به وجود خواهد آورد، ممکن است یک انسان میلیون ها سال در سن سی سالگی متوقف شود.

همه این کارها به وسیله فکر بشر انجام می گیرد، فکر چیست؟ فکر زائیده خواص سلول های مغزی است، اپیکور می گوید: نسبت روح به جسم مثل نسبت آهنگ به چنگ است، ولی من می گویم نسبت فکر به مغز مثل نسبت بوی گل به گل است، نمی دانم آیا هیچ در عالم گل ها فرو رفته اید؟ ملاحظه کنید بوی این گل ها چقدر مطبوع و سرمست کننده است، بوی همین گلهای سرخ و زرد و سفید و غیره را می گویم. آیا بوی گل از جسم گل جدا است. خاک و آب و سایر مواد طوری با هم ترکیب می شوند که گل به این زیبایی را به وجود می آورند و این گل سرخ چنین بودی عجیب و مطبوع دارد. این بو از کجا می آید؟ بوی گل جزو جسم گل است، با از بین رفتن گل، بوی آن نیز از بین می رود. آیا نسبت فکر و روح به جسم انسان شبیه نسبت بوی گل به گل نیست؟

حالا اجازه بدهید از آسمان خیال پایین بیاییم بر فراز کره خاکی خود بنشینیم و در جای واقعی خود قرار گیریم و دنباله داستان عصر حاضر را بگیریم. گفتیم که دانشمندان می گویند که «وجود» از «عدم» درست شده است، و «لاوازیه» شیمی دان بزرگ درباره «موجود» می گوید: «هیچ چیز از بین نمیرود، فقط تغییر شکل می یابد».

بنابراین باید به شما هم مژده بدهیم که شما هم هیچ وقت از بین نمی روید به عبارت دیگر وقتی موجود زنده ای می میرد تبدیل به مواد و عناصر دیگری می شود، مثلاً وقتی سوفیالورن یاجینا یا فلان ملکه زیبایی جهان می میرد تبدیل به درخت یا سوسک یا مموش یا قورباغه می شود، این حقایق را از همه بهتر شاعر شیرین زبان خودمان گفته است و اغلب با این شعر آشنایی داریم.

از جمادی مردم و نامی شدم           وز نما مردم ز حیوان سر زدم

مردم از حیوانی و آدم شدم             پس چه ترسم؟ کی ز مردن کم شدم

جمله دیگر بمیرم از بشر                 تا بر آرم از ملائک بال و پر

بار دیگر از ملک پران شوم                       آن چه اندر وهم ناید آن شوم

شاعر می گوید از جماد تبدیل به نبات شدم و بعد تبدیل به حیوان و انسان شدم، بعد هم ممکن است بعد از مردن تبدیل به ملائکه شوم.

ممکن است تصور کنید این سخنان جالب  تازگی دارد و از اختصاصات اختراعات و اکتشافات این قرن است، در حالی که این طور نیست عرفا و جوکی های بزرگ و وارسته هندوستان صدها و بلکه هزارها سال قبل از میلاد در حال خلسه همه این واقعیات را دیده اند، برای قبول صحت گفته هایم می توانید به «اروپانیشادها» و «سر اکبر» مراجعه کتید.

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

تغییر جای کرات در آسمان,ماهیت هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم