آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تلقین هیپنوتیزمی برای آتیه

0

تلقین هیپنوتیزمی برای آتیه

هیپنوتیزم و تلقین در اعصاب شخص مریض یا به طور کلی معمول تأثیرات عمیق و مخصوصی دارد. بعضی از بیماری‌ها را می‌توان بدین وسیله معالجه کرد.

در تربیت کودکان و ترک عادات بد از بزرگتران از این دانش استفاده‌های بزرگی به عمل می‌آید که شرح آنها در این سایت شاید از موضوع بحث خارج باشد ولی مبتلایان به بعضی از بیماری‌های روحی در نتیجه تلقین بهبودی یافته‌اند که در انها از ساده‌ترین نوع تلقینات استفاده می‌شود. به عبارت دیگر به وسیله تلقین برای آتیه عادات بد را ترک می‌دهند.

این تلقینات را می‌توان دو نوع تعریف کرد، هر یک از آنها در نوعی از امراض روحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی این که عادت بدی را معمول برای مدت طولانی  و یا همیشگی ترک نماید مثل ترک تریاک و توتون و الکل و غیره، دیگری برای این است که بعد از مدتی معمول کاری را انجام دهد. بدین ترتیب که در خواب  امری را تلقین می‌کنید تا بعد از سپری شدن مدتی، آن را اجراء نماید.

بعد از خوابیدن سوژه، دست چپ او را در دست چپ خود گرفته، دست راست را در پیشانیش قرار می‌دهید آنگاه تلقین می کنید: «پس از یک ساعت از بیداری باید پیچ رادیو را باز کرده با آهنگ نخستین آن با میز ضرب بگیرید بعد از بیداری به مدت یکساعت تا انجام عمل مزبور این موضوع را به خاطر نخواهید داشت.»

در این نوع تلقینات باید بیشتر اصرار نمایید، از معمول جواب بگیرید که فراموش نخواهد کرد و موظف به انجام آن می‌باشد. بعد از بیداری چیزی از تلقینات موقع خواب به خاطر نداشته در موعد معینی بی‌اختیار پیچ رادیو را باز کرده و با میز ضرب خواهد گرفت.

برای موفقیت در این عملیات لازم است از کوتاه‌ترین وقت، آزمایش به عمل اورده تا چند ساعت و روز و ماه رسانید، نمی‌توان در یک جلسه خواب کردن نتیجه مثبت گرفت، مگر معمول کسی باشد که بسیار حساس بوده استعداد تلقین‌پذیری بیشتری را داشته باشد.

این مبحث کاملاً ارتباط با موضوع تداوی روحی دارد، دانشمندان و دکترهای بنام از این حالت استفاده کرده و بیماران خود را به وسیله ان معالجه می‌نمایند. امروز دیگر جای بحث نیست و نتایج گرفته شده حقایق امر را ثابت می‌کنند، عملاً اززمان مسمر تاکنون بیماران روانی و,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, عصبی از این طریقه استفاده کرده و سلامتی خود را بازیافته‌اند. بحث در این قسمت خارج از موضوع این سایت است و امیدوارم در آتیه بتوانم یادداشت‌های خود را در این قسمت  منتشر سازم. در پایان می‌توانم بگویم که تلقین  برای آتیه چه از نظر انجام عملی خوب وچه از نظر  ترک فعل و عادتی که مذموم است، اهمیت بزرگی را در این علم پیدا کرده و مورد استفاده کامل در اجتماعات کنونی می‌باشد با توجه بر این که فساد و ناراحتی‌های روحی و عصبی هر ان روی به ازدیاد است و مبتلایان به آنها افزون‌تر می‌شوند.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

تلقین هیپنوتیزمی برای آتیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم