آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تبدیل خواب‌های هیپنوتیزمی به یکدیگر

0

تبدیل خواب‌های هیپنوتیزمی به یکدیگر

 برای اجتتاب از بیدار کردن معمول و تبدیل خواب او بهتر است که یک بار او را خواب کرده و آن را به خواب‌های دیگر تبدیل نمود، هم‌چنین عاملین  کم تجربه بدین وسیله می‌توانند هر سه حالت را مشاهده کرده و تفاوت بین آنها را دریابند.

چنان‌که معمولی را در خواب کاتالپسی برده‌اید با بستن پلک‌های چشمان و قدری فشار بر آنها خواب لتارژی حاصل می‌شود و با مختصر مالش دادن سر او،  معمول به حالت سمنامبول می‌رود، هم‌چنین در خواب لتارژی با باز کردن پلک‌های چشمان تبدیل خواب کرده و به حالت کاتالپسی می‌آید,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, و چنان‌ چه سرش را مالش دهید به خواب سمنامبول خواهد رفت ولی اگر معمول در خواب سمنامبول است دیگر تبدیل خواب ممکن نیست و بایستی  معمول را بیدار کرد؛ علمای فن همگی برآنند که هیپنوتیزم کردن با اسباب در معمول مضر واقع می‌شود و بدین جهت بهتر است که در موقع عملیات هیپنوتیزمی پزشکی همراه باشند تا تولید خطر نشود، البته احتیاط همیشه شرط اول است.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

تبدیل خواب‌های هیپنوتیزمی به یکدیگر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم