آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

برخی از رموز و اسرار امتحان دادن

0

برخی از رموز و اسرار امتحان دادن

اگر شما اندکی درباره نتیجه امتحان نگران باشید، بدنیست، زیرا باعث می شود تا بیشتر به مطالعه و کسب آمادگی بپردازید .

hipnootism-400x250

اگر بیش از اندازه درباره نتیجه امتحان یا از نفس حضور در آن نگران هستید ، متنی را که در پست بعدی قرار میدهم، در یک کاست ضبط کرده، بارها به آن گوش کنید تا اضطراب و نگرانی شما از انجام امتحان برطرف شود.

در روز امتحان ، با دقت فراوان ورقه راهنما را بخوانید و در زیر نکات بسیار مهم خط بکشید.به تعداد سؤالات ، نمره حاصل از جوابگویی به آنها ، سؤالات اجباری و اختیاری، محدودیت زمانی برای پاسخگویی و بقیه نکات توجه و دقت کنید.کوشش کنید تا از لحاظ فنی و تشریفات وابسته به امتحان شکست نخورید. در تکنولوژی جدید آموزشی، بین اصطلاحات:”بحث کردن” ، ارزشیابی کردن”، شمردن” و “مقابله کردن” تفاوتهای زیادی وجود دارد.

اگر چند سؤال برای یک انتخاب در مقابل شما قرار دارد، با دقت عنوانی را انتخاب کنید که مطمئن هستید برآن تسلط بیشتری دارید.در این شرایط سعی کنید در محدوده زمانی موجود به شرح و بیان ان بپردازید.

در جوابگویی، به پرسشی اول جواب بگویی که بهتر و سریعتر می توانید این عمل را انجام دهید.بر روی برخی از پرسشها که نمی دانید یا تردید دارید وقت زیادی را صرف نکنید.

اگر پرسشها جواب تشریحی دارند این پاسخها را با خط خوانا و بیان دقیق و رسا بنویسید بجای اینکه برای جواب دادن به یک سؤال که در درستی جواب ان تردید دراید اصرار بورزید ، ابتدا به جوابگویی به پرسشهای ساده تر بپردازید . این احتمال وجود دارد که در این مدت، جواب آن سؤال هم به ذهن شما بیاید.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

برخی از رموز و اسرار امتحان دادن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم