آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آثار و برکات سوره ضحی

0

آثار و برکات سوره ضحی

تعداد آیات: ۱۱

مکی یا مدنی: مکی

ضحی نود و سومین سوره قرآن کریم است.

رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرموده اند: هر کس سوره ضحی را قرائت نماید از جمله ی کسانی که خداوند از او راضی است و رسول خدا از او شفاعت می کند و به تعداد همه یتیم ها و مستمندان ، خداوند ده حسنه به او اعطا می کند.

همچنین ایشان فرموده اند: هر کس در شب بیست و سوم ماه رجب دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت پس از حمد ۵ مرتبه سوره «ضحی» را بخواند خداوند به تعداد حروف این سوره و به تعداد کافران در بهشت به او درجه می دهد.همچنین ثواب هفتاد حج و ثواب کسانی که در هزار تشییع جنازه شرکت کرده و کسی که هزار مریض را عیادت کرده و ثواب کسی که هزار حاجت مسلمانان را برآورده کرده به او داده می شود.

آثار و برکات سوره ضحی

۱) برای بیاد آوردن امر فراموش شده

اگر سوره «ضحی» را برای یک امر فراموش شده بخواند به یاد می اورد. 

۲) بازگشت غائب

اگر سوره ضحی را به اسم کسی که غائب یا گم شده است خوانده شود مسافر و گمشده سالم به خانه و خانواده اش باز می گردد…

گفته اند: هر گاه بخواهی غایبی را حاضر کنی سوره ضحی را ۱۱ بار بخوان.

ختم مجرب

هر کس ۴۰ بار این سوره را بلافاصله و بدون تکلم و رو به قبله و با طهارت، در روز ها یا شب های مبارک مثلا شب جمعه بخواند به هر نیتی که باشد حاجتش برآورده شود

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

آثار و برکات سوره ضحی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم