آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

شاعری که صد خط شعر را با یکبار شنیدن حفظ می شد.

0

شاعری که صد خط شعر را با یکبار شنیدن حفظ می شد.

 

یکی از شعرا حافظه ی خود را طوری تقویت کرده بود که چهل تا صد سطر شعر را با یکبار شنیدن حفظ میشد و پسرش را طوری تربیت کرده بود که چهل تا صد سطر شعر را با دوبار خواندن حفظ می شد و منشی اش با سه بار خواندن حفظ می شد . روزی در دربار یکی از پادشاهان قدیم همراه پسر و منشی نویسنده اش نشسته بود ، شاعر دیگری به حضور میرسد ، عده ای از درباریان نیز حضور داشتند ، شاعر تازه وارد میگوید ، قبله عالم به سلامت باشد ، چهل سطر شعر در مدح سلطان سروده ام ، دستور خواندن دادهمیشود. شاعر چهل سطر شعر خود را میخواند . پس از خاتمه شاعر اولی میگوید ، این شعر

سروده من است . دلیل آن هم این است که این چهل سطر شعر خود را از حفظ هستم . ولی ایشان از روی کاغذ و ورقه خواند. شاعر اول چهل سطر شعر را از حفظ میخواند . همه درباریان تعجب میکنند که چرا این شاعر دوم دروغ گفته است ، و سپس میگوید : این شعر را پسر من هم حفظ است ، پسرش هم چهل سطر شعر را از حفظ میخواند . چونکه شعر دوبار خوانده شده بود . شاعر میگوید : این شعر را منشی من هم که اشعار مرا مینویسد از حفظ است و از حفظ می خواند . حیرت و تعجب همه را فرا میگیرد . پادشاه متغیر میشود . میگوید : جریان چیست ؟ چه حکمت است ، چه لزومی دارد شاعری شعر شاعر دیگری را بدزدد و به نام خود برای من بخواند . سکوت و وحشت فضای دربار را فرا میگیرد ، همه به یکدیگر نگاه می کردند و نگاهی هم به دو شاعر و شاه می افکندند . شاعر دوم سوگند میخورد که این شعر را من خودم گفته ام ، شاه میگوید : در حضور من سوگند دروغ میخوری ، این شاعر دروغگو باید مجازات شود ! شاعر اول ، با لبخندی اظهار میکند ، قبله عالم عجله نفرمایید ، تا من خودم حقیقت را بگویم . شاعر دوم میگوید : این شاعر دروغگو نیست ، شعر را هم خودش سروده است ولی من چهل تا صد سطر شعر را با یکبار شنیدن حفظ میشوم ، پسرم را طوری تربیت کرده ام که چهل تا صد سطر شعر را با دوبار شنیدن حفظ میشود . چون این شعر را یکبار خود شاعر خواند و یکبار هم من خوانده ام ، لذا پسرم حفظ شد ، منشی من هم چهل تا صد سطر شعر را با سه بار شنیدن حفظ میشود ، چون شعر در این مجلس سه با خوانده شد، لذا منشی من هم آن را حفظ شد و از حفظ برای برای پادشاه و درباریان محترم خواند . از شنیدن اظهارات این شاعر همه خوشحال و خندان و متعجب میشوند و از پیش آمدن چنین واقعه ای شاه نیز چهره اش گشاده و خندان میشود . در واقع یک نمایشنامه خودبخودی در حضور شاه و درباریان انجام شده بود . لذا شاه دستور میدهد به هر دو شاعر انعام خوبی بدهند.

نتیجه :

در اکثر مرذم کم و بیش این استعداد هست که در اثر ورزش تمرکز فکر یا

 دو یا سه بار شنیدن یا خواندن درسی را به خوبی حفظ شوند .

 

دوره خود اموز خود هیپنوتیزمی یکی از روش های سریع وارد شدن به خلسه هیپنوتیزمی می باشد. هیپنوتیزم از بهترین روش های کار کردن بر روی ناخو اگاه و ضمیر باطن می باشد . در ضمن کسانیکه به طریقی با متافیزیک آشنا شده اند از خود هیپنوتیزمی برای تجربیات متافیزکی باید استفاده کنند.

خودهیپنوتیزمی به دلیل خلسه ای که ایجاد می کند می تواند تمرکز فکر کافی برای وارد شدن به ناخود اگاه یا بعد دیگر را فراهم کند .

ایجاد خود هیپنوتیزمی کار چندان ساده ای نمی باشد و کسانی که با موضوع کار کرده اند با این مشکل روبرو هستند که به راحتی نمی توانند در خلسه هیپنوتیزمی قرار گیرند اساتیدبا تجربیات زیادی که در زمینه هیپنوتیزم داشته اند اقدام به تهیه خود اموز خود هیپنوتیزمی نموده اند . این خود اموز به شما کمک می کند که تنها در طی دو هفته بتوانید به راحتی در خلسه قرار گیرید و خودتان را شرطی کنید .

این تکنیک کاملا موثر است و شما با خرید دوره خود هیپنوتیزمی یک استاد هیپنوتیزم به خانه برده اید و او شما را درمنزلتان هیپنوتیزم می کند و شما می توانید از مزایای خود هیپنوتیزم در زمینه روانشناسی یا متافیزیک استفاده کنید .

 

مجموعه کامل خود آموز خود هیپنوتیزم که شامل ۶ درس و یه دوره ۴۰ روزه می باشد که شما در مدت این ۴۰ روز به مرحله عمیق هیپنوتیزم میرود.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم