آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دکتر پاتریک مک کارتی متخصص در هیپنوتیزم پزشکی

0

دکتر پاتریک مک کارتی پزشک عمومی و متخصص بین المللی در موضوع هیپنوتیزم پزشکیاست.


از سال ۱۹۹۲ بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر مردم را درمان کرده، و آنها را به زندگی خود و بهبود در شیوه های مختلف کمک کرده است. و او یک موفقیت بسیار بالایی در عرصه کار خود دارد
هیپنوتیزم یک شکل سعی و آزمایش از درمان است که به طور گسترده ای توسط هر دوکانون های پزشکی بریتانیا و آمریکا از سال ۱۹۵۰ پذیرفته شده است. متاسفانه، در بازارایران  بسیار سست و غیر قابل تنظیم است.
111-1-768x120 (1)

دکتر پاتریک مک کارتی سابقه طولانی به عنوان یک دکتر، و  به عنوان همکار از کالج NZپزشکان عمومی و یک رویکرد بسیار واقعی به هیپنوتیزم پزشکی دارد

تکنیک های هیپنوتیزم دکتر مک کارتی تحسین بسیاری از مقامات پزشکی را دریافت کرده ، و ایشان هم یک نویسنده شناخته شده بین المللی و مدرس دانشگاه در مورد این موضوعهستند

شیوه درمان و یادگیری خودهیپنوتیرم دکتر مک کارتی فوق العاده موثر و مفید و کاربردی است که توانسته با این روش خودهیپنوتیزم بیش از بیست هزار نفر را درمان کند.و او تا به امروز دهها کتاب در این باره نوشته است.

 
شیوه درمان  و یادگیری خودهیپنوتیزم مجموعه استاد اذر هم دقیقا به همان شکل و شوه دکتر مک پارتی می باشد.شما با تهیه این مجموعه هر گونه بیماری روحی و جسمی  را درمان کنید و علاوه بر ان میتوانید خودهیپنوتیزم را به طور سریع باد بگیرید و با این تکنیکهای موثر دکتر مک پارتی خیلی سریع به مرحله عمیق خودهیپنوتیزم و یا همان خلسه بروید.
و از خودهیپنوتیزم برای رسیدن به تمام اهدافتان استفاده کنید.

 

تور چهل روزه با تمرینات عملی خودهیپنوتیزم و رسیدن به تمام خواسته های زندگی

در این مجموعه ۵ درس آموزشی و ۵ تمرین عملی که برنامه این تمرینات عملی برای چهل روز می باشد

تمام درسها و تمرین عملی به صورت صوتی می باشد. و شما ابتدا هر درس را خوب گوش میدهید و یاد میگیرید و سپس تمرین عملی همان درس را به صورت عملی انجام میدهید.در این تمرین شما فقط به صدای استاد در نرم افزار گوش میدهید و بعد از نیم ساعت به مرحله خلسه میرسید.

در این مجموعه شما هر روز تمرکز فکرتون بهتر و بهتر میشه و هر روز که تمرینات را انجام میدهید ارامش فکری و جسمی شما بیشتر میشه طوری که این ارامش رو حس میکنید و این نشاونه ایه که شما میخواهید به خلسه عمیق بروید.و بعد از چهل روز شما به مرحله عمیق خودهیپنوتیزم میرسید.

البته درجه عمبق هیپنوتیزم برای افراد متفاوته.در این مجموعه همه اشخاص هیپنوتیزم میشوند .و اینکه تعداد روزهای عمیق شدن هیپنوتیزم برای افراد متفاوته.بعضی ها در همان ده روز اوب هیپنوتیزم میشوند و خیلی ها در روز بین ۱۵ تا بیستمین روز هیپنوتیزم عمیق میشوند و مابقی افراد بدون استثنا اگر دارای سیستم عادی باشند و همینکه بتوانند فکر کنند و راه بروند و سالم باشند از روز ۲۵ تا ۴۰ روز به صورا عمیق هیپنوتیزم میشوند.

مولف این مجموعه استاد حمید اذر هستند که ۱۵ سال سابقه در هیپنوتیزم و یوگا را دارند و همچنین مدیر سایت hipnotism.ir می باشند که اکثرا با این سایت اشنایی دارند.

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نرم افزار استاد اذر در خارج از ایران به فروش رسیده است.و این مجموعه مورد تایید استاد بزرگ امریکایی دکتر پاتریک مک کارتی متخصص در هیپنوتیزم پزشکی که این مجموعه پس از دریافت ایشان کاملا تایید کرده و از استاد اذر قدردانی کردند

Dr Patrick McCarthy is an internationally recognised author and speaker on the subject of medical hypnosis

Address site: http://www.medicalhypnosis.co.nz

دوره خود اموز خود هیپنوتیزمی یکی از روش های سریع وارد شدن به خلسه هیپنوتیزمی می باشد. هیپنوتیزم از بهترین روش های کار کردن بر روی ناخو اگاه و ضمیر باطن می باشد . در ضمن کسانیکه به طریقی با متافیزیک آشنا شده اند از خود هیپنوتیزمی برای تجربیات متافیزکی باید استفاده کنند. که این مجموعه الهام گرفته از روش دکتر پاتریک مک کارتی متخصص در هیپنوتیزم پزشکی می باشد

خودهیپنوتیزمی به دلیل خلسه ای که ایجاد می کند می تواند تمرکز فکر کافی برای وارد شدن به ناخود اگاه یا بعد دیگر را فراهم کند .

ایجاد خود هیپنوتیزمی کار چندان ساده ای نمی باشد و کسانی که با موضوع کار کرده اند با این مشکل روبرو هستند که به راحتی نمی توانند در خلسه هیپنوتیزمی قرار گیرند اساتیدبا تجربیات زیادی که در زمینه هیپنوتیزم داشته اند اقدام به تهیه خود اموز خود هیپنوتیزمی نموده اند . این خود اموز به شما کمک می کند که تنها در طی دو هفته بتوانید به راحتی در خلسه قرار گیرید و خودتان را شرطی کنید .

این تکنیک کاملا موثر است و شما با خرید دوره خود هیپنوتیزمی یک استاد هیپنوتیزم به خانه برده اید و او شما را درمنزلتان ه یپنوتیزم می کند و شما می توانید از مزایای خود هیپنوتیزم در زمینه روانشناسی یا متافیزیک استفاده کنید .

                                                                                                                                     Untitled

Screenshot_2016-02-29-10-18-04

مجموعه کامل خود آموز خود هیپنوتیزم که شامل ۶ درس و یه دوره ۴۰ روزه می باشد که شما در مدت این ۴۰ روز به مرحله عمیق هیپنوتیزم میرود

شما با تمرین این مجموعه میتوانید

۱- بعد از ۱ دقیقه خودتان را به مرحله عمیق هیپنوتیزم برسانید.یعنی خودتان را شرطی کنید

۲- در عرض یک دقیقه هر نقطه از بدنتان را میتوانید بی حس کنید

۳- در عرض یک دقیقه میتوانید هر نقطه از بدنتان را سفت (کاتالسبی) کنید

۴- افزایش حافظه حداقل ۵ برابر

۵- هر تلقینی بعد از چند روز روی شما کاملا تاثیر میگزارد

۶- آرامش فکری و روحی شما حداقل ۱۰ برابر خواهد شد

۷- رسیدن به تمام اهداف و آرزوهایتان

این مجموعه شامل ۶ درس میباشد که در ۴۰ روز با ۶ تمرین خودهیپنوتیزم و ۶ درس عملی به صورت صوتی می باشد.

photo_2016-02-24_19-04-03

بزرگترین اشتباهی که تمام دکتر ها و اساتید هیپنوتیزم در ایران دارند این است که در همان دوره های اول قبل از اینکه کاربر به مرحله عمیق هیپنوتیزم برسد به او تلقینهای دیگر میکند مثلا به او یاد میدهد که هر تلقینی که میخواهد بکند.در صورتی که این حرکت کاملا اشتباه می باشد

شما اول باید یک دوره تمرین خودهیپنوتیزم کنید که به مرحله عمیق برسید و در این مدت فقط و فقط باید تلقین ها و تصویر سازی های کنید که هیپنوتیزم شما را عمیق کند. بعد از عمیق شدن هیپنوتیزم حالا هر تلقینی که میخواهید میتوانید انجام دهید. و این مجموعه شما را کمک میکند که خیلی سریع به مرحله عمیق هیپنوتیزم برسید.و بعد از آن راهکار ها و تکنیکهایی به شما آموزش داده خواهد شد که چطور و چگونه توسط هیپنوتیزم به اهداف و خواسته های خود برسید.

خود هیپنتیزم در موفقیتهای زندگی روزانه و در بسیاری از موارد میتواند موثر باشد .

در زیر تعدادی از فواید خودهیپنوتیزم ذکر میشود:

۱-خودبینی ونشاط در زندگی

۲-ازدیاد مقاومت جسمی وفکری

۳-معالج بیخوابی

۴-بیدارشدن از خواب در هر موقع دلخواه

۵-تقویت حافظه

۶-تقویت تمرکزفکر

۷-تیز بینی وتیز شنوایی

۸-سرعت در یادگیری

۹-موفقیت در امتحانات ویادآوری خاطرات بسیار دور

۱۰-دندان پزشکی

۱۱-ترس از سن صحنه نمایش سخنرانی رادیو تلویزیون

۱۲-بیدارکردن استعدادهای خفته

۱۳-زایمان بی درد بوسیله خودهیپنوز

۱۴-معالجه لکنت زبان

۱۵- کمرویی,ترسویی واعتماد به نفس

۱۶-ترک بسیاری از عادات نظیر سیگار کشیدن

۱۷-انحرافات جنسی

۱۸-وحی والهام

۱۹-خود هیپنوتیزم در تمام ورزشها,خودهیپنوتیزم برای موفقییت در ورزشها و رسیدن بمقام قهرمانی نقش اعجاز انگیزی دارد

.۲۰-خود هیپنوتیزم در جراحی

۲۱-محرکات ذهنی و وسواس

۲۲-درمان چاقی و لاغری بوسیله خودهیپنوتیزم

۲۳-هیپنوتیزم در پزشکی

۲۴-بیماری پرخوری با هیپنوتیزم

۲۵-ثروتمند شدن از طریق خودهیپنوتیزم

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم