آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دعوتنامه ختم جزء چهارم قرآن کریم

0

دعوتنامه ختم جزء چهارم قرآن کریم

دعوتنامه ختم جزء چهارم قرآن کریم

امیدوارم حال همتون خوب باشه و در تمام مراحل زندگیتون شاد و موفق باشید.

دوستان عزیز همانطور که در پست های قبل گفتم تصمیم گرفتیم با اجازه همه شما دوستان خوبم هر هفته یک جزء از قرآن را به صورت گروهی ختم کنیم. و در همین پست میخوام همه شما دوستان خوبم را دعوت کنم تا در دومین جزء سوره  قرآن شرکت کنید. روز ختم جزء سوم قران در تاریخ ۱۱/۱۰/۹۴ روز جمعه بعد از اذان صبح تا آخر شب ساعت ۲۴ می باشد.

لذا همه شما عزیزانی که میتوانید در این ختم قرآن شرکت کنید در پست پایین در بخش نظرات ثبت نام کنید.

 

جزء چهارم قران کریم شامل :

از ایه ۹۲ سوره آل عمران الی آخر سوره آل عمران

و از اول سوره نساء تا ایه ۲۳ سوره نساء

فایل صوتی جزء چهارم سوره قرآن:


آثار و برکات سوره نساء:

  • جهت ایجاد محبت میان زن و شوهر

از حضرت امام جعفرصادق علیه السلام منقول است که: اگر کسی با ایمان، سوره مبارکه نساء را به جهت موافقت زن و شوهر با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بخواند مقصود حاصل شود و زن و شوهر به هم مهربان گردند.

خواص آیات قرآن کریم ص۴۵

۲) عدم تاثیر سحر

هر کس با ایمان، این آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و با آب بشوید و ۷ روز صبح، پیش از آنکه چیزی بخورد آن را بنوشد سحر بر او کار نکند.

وَمَن یُهَاجِرْ فِی سَبِیلِ اللّهِ یَجِدْ فِی الأَرْضِ مُرَاغَمًا کَثِیرًا وَسَعَهً وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا ﴿۱۰۰﴾

خواص آیات قرآن کریم ص۴۶

۳) جهت غلبه بر دشمن

یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءکُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّکُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَیْکُمْ نُورًا مُّبِینًا ﴿۱۷۴﴾ فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُواْ بِاللّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَیُدْخِلُهُمْ فِی رَحْمَهٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَیَهْدِیهِمْ إِلَیْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا ﴿۱۷۵﴾

این دو آیه را به جهت دفع مجادله است روز یکشنبه روزه دارد و این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی ان بنویسد و با خود دارد برخصم غلبه کند و دلیل و حجت خصم، باطل گردد.

خواص آیات قرآن کریم ص۴۷

۴) جهت خاموشی پرگویان

لاَّ یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا ﴿۱۴۸﴾

اگر کسی با ایمان این آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند در پیش کسی که پرگو باشد و معجب [متکبر] به سخن خود، خاموش گردد و سخن کمتر کند.

خواص آیات قرآن کریم ص۴۶

۵) جهت عدم ترس از ظالم

لاَّ یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا ﴿۱۴۸﴾

اگر کسی با ایمان این آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود دارد به نزد حاکمی یا ظالمی رود که از او ترسان باشد و مکرر این آیه را با حال وضو بخواند ایمن شود و هیچ ضرری به وی نرسد.

خواص آیات قرآن کریم ص۴۶

 

 

 

.

۷نظر به “
دعوتنامه ختم جزء چهارم قرآن کریم ” 

  1. سلام استاد اگر خدا بخواهد ما هم می خوانیم

    • انشا الله هر خواسته خیری دارید بر آورده گردد

  2. سلام داشتم نگران می شدم که نکند این هفته خبری نباشد !
    عادتم داده خیال تو که تنها نشوم
    یادمن هم نکنی باز به یادت هستم…

    • لطف دارید دوستان از شما و همه کاربران که در ختم شرکت می کنند درخواست دارم جهت ترویج این صواب و فرهنگ مشارکت در هر شبکه اجتماعی که عضو هستند به خصوص تلگرام دوستان و گروه ها را به شرکت در ختم ها دعوت نمایند و مطمعن باشید حتی اگر یک نفر با این پیام شما به راه درست وارد شود صوابش از هزاران سال عبادت بیشتر است

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم