آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

ختم زیارت عاشورا هدیه به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

0

ختم زیارت عاشورا هدیه به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

با سلام خدمت همه دوستان عزیز.

 

فرزند برومند آیه الله امینی آقای دکتر محمد هادی امینی می نویسند:پس از گذشت چهار سال از فوت مرحوم آیه الله العظمی علامه امینی نجفی«پدر بزرگوارم» مؤلف کتاب الغدیر…یعنی سال ۱۳۹۴ هجری قمری شب جمعه ای قبل از اذان فجر، وی را در خواب دیدم، او را شاداب و خرسند یافتم… جلو رفته و پس از سلام و دست بوسی، عرض کردم: پدرجان در آنجا چه عملی باعث سعادت و نجات شما گردید؟
گفتند: چه می گویی؟ مجددأ عرض کردم: آقاجان در آنجا که اقامت دارید، کدام عمل موجب نجات شما شد. کتاب الغدیر…یا سایر تألیفات… یا تأسیس و بنیاد کتابخانه امیر المؤمنین(ع)؟
پاسخ دادند: نمی دانم چه می گویی قدری واضح تر و روشن تر بگو.
گفتم: آقاجان شما اکنون از میان ما رخت بربسته اید، و به جهان دیگر منتقل شده اید، در آنجا که هستید کدامین عمل باعث نجات شما گردید از میان صدها خدمات و کارهای بزرگ علمی و دینی و مذهبی؟
مرحوم علامه امینی…درنگ وتأملی نمودند سپس فرمودند: فقط زیارت ابی عبدالله الحسین(ع) عرض کردم شما می دانید اکنون روابط بین ایران و عراق تیره و تار است و راه کربلا بسته چه کنم؟
فرمود: در مجالس و محافلی که جهت عزاداری امام حسین (ع) بر پا می شود شرکت کن ثواب زیارت امام حسین (ع) را به تو می دهند.
سپس فرمودند: پسر جان در گذشته بارها تو را یاد آور ساختم و اکنون به تو توصیه می کنم که زیارت عاشورا را هیچ وقت و به هیچ عنوان ترک و فراموش مکن، مرتبأ زیارت عاشورا را بخوان و بر خودت وظیفه بدان، این زیارت دارای آثار و برکات و فوائد بسیاری است که موجب نجات و سعادتمندی در دنیا و آخرت تو می باشد… و امید دعا دارم.
فرزند مرحوم آیه الله امینی می نویسد: علامه امینی، با کثرت مشاغل و تألیف و مطالعه و تنظیم و رسیدگی به ساختمان کتابخانه امیرالمؤمنین(ع) در نجف اشرف مواظبت کامل به خواندن زیارت عاشورا می نمودند، و بدین جهت خودم حدود ۳۰ سال است مداوم به زیارت عاشورا می باشم.

منبع: کتاب شرح زیارت عاشورا و داستانهای شگفت آن

 

 

دوستان عزیز طبق هر هفته پنج شنبه ها  ختم زیارت عاشورا داریم که همه عزیزانی که این متنو میخوانند به این ختم دعوت میشوند

تا در روز پنج شنبه موخه ۶/۱۲/۹۴ بعد از اذان صبح تا شب هنگام ساعت ۲۴ در ختم زیارت عاشورا به نیت روا شدن حاجات همه عزیزان در این گروه و همه جوانان شرکت کنند.

تیم این اپلای ختم زیارت عاشورا در تاریخ ۶/۱۲/۹۴ را هدیه به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها میکند و شما عزیزان به هر نیتی که میخواهید در این ختم شرکت کنید.

و خواهش ما از شما اینه که هر کسی که میخواهد در این ختم شرکت کند در زیر همین پست در بخش نظرات ثبت نام فرمایید و اعلام کنید تا همه دوستان گروه که در این ختم شرکت میکنند آمار تعداد را داشته باشند.

در لینک زیر, لینک دانلود زیارت عاشورا به همراه فایل صوتی نسخه اندروید به صورت رایگان قرار دارد  که میتوانید بعد از دانلود روی گوشی و تبلت نسخه های اندرویدی نصب کنید و در هر کجایی که هستید,به زیارت عاشورا دسترسی داشته باشید.

التماس دعا

لینک دانلود زیارت عاشورا نسخه اندرویدختم زیارت عاشورا هدیه به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم