آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خودهیپنوتیزمی و ترسهای بیمارگونه

0

خودهیپنوتیزمی و ترسهای بیمارگونه

هر روانپزشکی با اشخاصی که نگران  قلبشان هستند مواجه شده است . این اشخاص خود را با تصور اینکه نوعی نارسایی قلبی دارند آزار می دهند و از اضطرابی مزمن  که باعث تأثیر گذاردن بر روی قلب می شود رنج می برند.

روزنامه شیکاگو  دیلی نیوز می نویسد :

به گفته یک متخصص قلب ، افرادی که فکر می کنند بیماری قلبی دارند – و ندارند – از آنهایی که واقعاً بیماری قلبی دارند زیادترند . دکتر  ادوارد وایس  از فیلادلفیا اینگونه افراد را مشکل  ترین بیماران برای درمان می داند .

نگرانی ها و تنشهای زندگی فردی آنها را فرا گرفته و قلب نقطه مرکزی می شود ، زیرا  جایگه دیرینه هیجانها و عواطف است . یکی از دشوار ترین  کارهای پزشکان,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, جدا کردن بیماران قلبی جسمی از آنهایی است که به دلیل داشتن نشانه هایی مانند  کوتاهی تنفس ، خستگی و درد سینه  از آن می ترسند .

دکتر وایس در کنفرانسی برای پزشکان عمومی که توسط انجمن قلب شیکاگو انجام شده بود گفت :  برای پزشک کافی نیست که به بیمار بگوید قلب او اشکالی ندارد . او باید  سعی کند بفهمد  که چرا بیمار این نشانه ها را دارد و به او در حل مشکلاتش کمک کند . در غیر این صورت عوامل عاطفی بیمار ، زندگی او وخانواده اش را رقت انگیز می کند .

خود هیپنوتیزمی می تواند به بسیاری از این اشخاص که از بیماری  قلبی ، سرطان ، فلج ، تومور مغزی ، یا بیماری های دیگر ترس دارند کمک کند . تقلیل تنش از طریق روش خود آرامی هیپنوتیزمی

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

خودهیپنوتیزمی و ترسهای بیمارگونه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم