آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چگونه ترس را از طریق خود هیپنوتیزمی کنترل کنید

0

چگونه ترس را از طریق  خود هیپنوتیزمی کنترل کنید

بهترین را برای غلبه بر هر نوع ترسی ، بررسی و درک آن است . همان طور که بارها گفته ایم ، دانش قدرت است . دانستن اینکه چرا می ترسید و ترستان از چه زمانی شروع شده ، نیمی از مبارزه است . اگر مایلید ترسی ناخوشایند یا تنفری بخصوص را از بین ببرید ، از روش چهار گام اصلی خود هیپنوتیزمی  استفاده کنید . در هنگام خود تحلیلی ، از خو د سوال کنید :

آیا ترس من یک عکس العمل شرطی نسبت به چند عکس العمل ناخوشایند قبلی است ؟

برای مثال ، بیماری تعریف می کرد که در سن ۱۲ سالگی موش را که برادرش برای شوخی در زیر بالش او قرار داده بود پیدا کرده ، از دیدن آن ناگهان ترسیده و فریاد کشیده است . از وقتی این حادثه  اتفاق افتاده او همیشه با این فکر که موشی در زیر بالش اوست دچار کابوس شده و با ترس از خواب بیدار می شود .

همچنین از خود بپرسید : آیا ترس من ترسی پنهان شده یا ترسی تغییر شکل یافته از چیزهای دیگر است ؟

دختری مجرد که از کثیفی ترس بیمارگونه داشت لازم می دانست دستهایش را مرتباً بشوید .

در بررسی مورد او ، کشف شد که ترس واقعی یا نیمه خودآگاه او ، ترس از آلودگی معنوی بوده است .

اغلب اوقات ترس نابهنجار ، بازنمای مسایل ناخوشایند و سرکوبشده است . ترس وظیفه معینی می دهد ، و قصه دارد ترسی کاملاً متفاوت را ، که برای خودآگاهی  ما بسیار دردآور است ، پنهان یا جابجا کند ؛ به معنای دیگر ، ترس بیمارگونه مشکلی از مکانیزم گریز از کشش درونی ذهنی است . ترسهای بیمارگونه اغلب می توانند در تجربیات فراموش شده یا سرکوب شده قبلی ردیابی شوند .

خود تحلیلی می تواند به شما کمک کند ریشه ترس و تنفر غیر عادی خود را ردیابی کنید . در زمانی که در مرحله خواب مصنوعی خود القا شده هستید ، باید بتوانید دلایل مهم اصلی را که فراموش یا سرکوب شده بود و ممکن است دلیل ترس فعلی شما باشند ، به یاد بیاورید .

دوباره زنده کردن احساسی ریشه ترس و برهنه کردن معنی نیمه خودآگاه ترس ، با استفاده از فنون خود هیپنوتیزمی ، باید شما را از اضطراب آسوده کند,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, شما می توانید برای کنترل این عمل تلقینهای پس هیپنوتیزمی مانند : شجاعت در تمامی انسانها عمومیت دارد ، من همیشه شجاع و با اعتماد بنفس هستم ، با درک ترسهای بیمارگونه ، شناختن آنها و انجام کاری در مورد آنها ، می توانم  آنها را کنترل کنم ، من با شجاعتم تمام عادات بدم را از بین خواهم برد، به خود اطمینان خواهم داد که خود هیپنوتیزمی می تواند به من کمک کند تا عادت شجاع نبودن را از بین ببرم ، همان طور که می تواند کمک کند عادتهای ناخواسته دیگر را نیز از بین ببرم را به خود القا کنید .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

چگونه ترس را از طریق  خود هیپنوتیزمی کنترل کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم