آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تمرینات دگر هیپنوتیزم در خواب اول

0

تمرینات دگر هیپنوتیزم در خواب اول

در این مبحث فهرست تمریناتی را که در حالت اول می‌توان با معمول انجام داد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرانم و می‌توانند با توجه به آنها خودشان مشق‌های مفیدی را ابداع نمایند. در هر صورت انجام این تمرینات برای تقویت نیروی مغناطیسی و قدرت تلقین لازم می‌باشد و به ترتیب باید آنها را مشق کرد تا موفقیت کاملی به دست آورد.

یقین دارم کسانی که می‌خواهند این دانش  را یاد بگیرند تمرینات ابتدایی را که عبارت از ورزش  و تنفس و غیره است، مرتباً یاد گرفته روزانه ساعتی را مشغول انجام آنها می‌باشد، زیرا توفیق با آنانی است که نکته به نکته تمرینات این کتاب را مشق کرده مباحث مختلف آن را دقیقاً مطالعه و یاد گرفته باشند، حال می‌پردازیم به گزارش فهرست تمرینات حالت اول که انجام آنها برا مبتدیان لازم و ضروری است.

۱-    جذب کردن معمول به چهار سمت عقب و جلو- راست و چپ

۲-    از حال تعادل  انداختن معمول

۳-    مجبور کردن معمول به باز نمودن دهان و منع از بستن آن، «انگشتان دست و چشم و غیره نیز به ترتیب دستور بالاست»

۴-    مجبور کردن معمول به تعامل عامل «گردیدن دور میز، عقب عقب رفتن معمول  در این ردیف است»

۵-    چسبانیدن دو دست معمول به هم «به روی میز، به دست عامل، به دیوار و غیره»

۶-    مجبور کردن معمول به چرخانیدن دست و یا پا و سر

۷-    خشک کردن دستو  پای معمول  «منع از نشستن،  منع از برخاستن، منع از برداشتن چیزی، منع از بلند کردن بازو و پا و غیره

۸-    مجبور کردن معمول به سنگین شمردن چیزی سبک

۹-    تغییر دادن احساسات معمول «ذائقه، سامعه، باصره،  شامه، لامسه» (حال هر یک از تمرینات فوق را با دستورات لازم شرح می‌دهم)

۱-  جذب کردن معمول به چهار سمت عقب، جلوف راست، چپ:

معمول را روی صندلی نشانید، تحت تأثیر می گیرید، بعد سر پا نگهداشته دست‌هایش را در کف دست‌های خود طوری  می‌گیرید که کف دست شما و معمول به هم متصل باشد. بهتر آن که دست‌های شما در زیر واقع شوند، نگاه خود را در ریشه چشم معمول,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, معطوف داشته بعد از چند دقیقه با ایمان قوی و اراده‌ی تزلزل ناپذیر تلقین می کنید: «اکنون دست‌های خود را به طرف شما نزدیک می کنم، سنگینی بدن شما به طرف عقب می‌افتد»

یا در پشت سر معمول قرار گرفته  دو دست خود را روی شانه‌های وی قرار داده و تلقین می‌کنید: «هر وقت دست‌هایم را به طرف  عقب کشیدم  به طرف عقب جذب خواهید شد».

آهسته دست‌های خود را عقب می‌کشید، به تلقینات خود ادامه می دهید تا جذب  شود. با این دستور می‌توانید معمول را به سمت جلو و یا راست و چپ جذب کنید، در این تمرینات باید کاملاً حواس عامل جمع باشد طبق چهار عامل اصلی مانیه‌تیزم کار کنید تا خوب و بهتر در معمول موثر واقع شود.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم