آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تمرینات دگرهیپنوتیزم در خواب کردن,بخش دوم

0

تمرینات دگرهیپنوتیزم در خواب کردن,بخش دوم

۲-  از حال تعادل انداختن معمول

مطابق دستور گذشته معمول را تحت تأثیر قرار داده و تلقین  می‌کنید: «وقتی که اعداد یک تا پنج را به ترتیب  شمارش کردم  در عدد پنج تعادل خود را از دست خواهید داد مثل  مست‌ها تلو تلو خواهید خورد»

یا استکانی را پر از آب رده به دست معمول می‌دهید و می‌گویید: «این  استکان پر از شراب تندیست با نوشیدن ان مست خواهید شدو  تعادل خود را از دست خواهید داد»

معمول در نتیجه  تعادل خود را از دست خواهد داد.

۳-  مجبور کردن معمول به باز نمودن دهان و منع از  بستن آن

بعد از تحت تأثیر  گرقتن تلقین کنید: «دهانتان کم‌کم باز می‌شود».

اسرار کنید تا باز شود، می‌توانید به تلقینات خود این جمله را هم اضافه نمایید: «زبانتان به خودی خود از دهانتان بیرون می‌آید» یا می‌توانید تلقین کنید «قادر به بستن دهان نیستید».

یا بعد از بستن دهان می‌گویید: «اکنون دهان شما یواش یواش باز می شود» «قادر به باز کردن دهان نیستید»

می‌توانید  همین تمرینات را با انگشتان دست معمول اجرا نمایید و یا می‌توانید تلقین کنید: «چشم‌هایتان به خودی خود بسته می‌شوند قادر به باز کردن انها نیستید» همین‌طور می‌توانید تلقین نمایید: «قادر به بستن چشم‌ها نیستید»

۴-  مجبور کردن معمول به تعاقب عامل

معمول را بعد از تحت تأثیر گرفتن تلقین نمایید: «اکنون شما به طرف من جذب می‌شوید قادر رفتن به طرف دیگر نیستید». بعد از جذب شدن چند قدم خودتان به عقب می‌روید در حالی که به ریشه‌ی چشم‌های او نگاه می کنید اضافه می‌نمایید‌: «بی اختیار  مرا تعقیب خواهید کرد از هر کجا که رفتم به دنبال من خواهید آمد قادر به مخالفت نیستید»

۵-  چسبانیدن دو دست معمول به هم

بعد از این‌که معمول را کاملاً تحت تأثیر قرار دادید، تلقین  می کنید «اکنون دو دست شما به همدیگر جذب و محکم به هم خواهند چسبید  و قادر به باز کردن آنها از همدیگر نیستید». یا به جای ان می‌توانید دست معمول را به دست خود چسبانیده و مثل تلقینات فوق باید عمل نمایید یا این‌که به معمول می‌گویید: «اگر دستت را به دیوار بگذاری دستت به دیوار خواهد چسبید» تکرار کنید تا موفق شوید،سایت هیپنوتیسم دات آی آر, هم‌چنین می‌توانید تلقین کنید: «هرگاه دست دیگر را به کمک آن دست ببرید تا از دیوار جدا کنید آن هم به دیوار خواهد چسبید موفق به جدا کردن از دیوار نخواهید شد». همین ‌طور می توانید دست و پای معمول را به روی میز و زمین و غیره بچشبانید، یا بی‌حرکت نگاه دارید.

دیگر با تلقین (مواظب باشید به دیوار نچسبید) معمول محکم به دیوار چسبیده، قادر به حرکت نخواهد بود.

۶-  مجبور کردن معمول به چرخانیدن دست

معمول را در برابرتان روی صندلی می‌نشانید، بعد از تحت تأثیر گرفتن تلقین می‌کنید: «دست‌هایتان را بچرخانید». بعد از این‌که چند دور دست‌ها را چرخاندید این جمله را اضافه کنید «دیگر قادر به نگاه داشتن آنها نیستید» در این صورت معمول قادر نخواهد بود که از چرخش دست‌های خود جلوگیری نماید، یا تلقین می کنید: «اکنون به خودی خود دستتان شروع به چرخیدن خواهد کرد بعد از ده دور چرخش کامل، به خودی خود خواهد ایستاد.»

به جای دست می‌توانید سر و یا پای او را با اراده خود به چرخش  بیاورید، می‌توانید معمول را وادارید که ورزش بدنی کند، هر حرکتی که شما انجام دهید جداً از آن تقلید نماید.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

تمرینات دگرهیپنوتیزم در خواب کردن,بخش دوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم