آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تمرینات دگرهیپنوتیزم در خواب کردن,بخش سوم

0

تمرینات دگرهیپنوتیزم در خواب کردن,بخش سوم

۷-  خشک کردن دست و پای معمول

بعد از تحت تأثیر قرار دادن معمول، می توانید تلقین کنید: «دستتان را افقی نگه دارید». خودتان پیش رفته با دست راست مطابق دستور پاس ها چند حرکت دست انجام بدهید و بگویید « دست شما خشک شد قادر به تا کردن ان نیستید». تکرار کنید، حتماً دست معمول خشک می‌شود. قادر به تا کردن آن نخواهد بود می‌توانید به جای دست ، پای معمول را خشک کنید و تلقین نمایید: «به روی صندلی بنشینید، به صندلی خواهید چسبید، پا و قسمت پایین بدنتان قاد نیستید حرکت دهید»

به همین ترتیب  می‌توان مانع از نشستن به روی صندلی  شده  و معمول نخواهد توانست که روی صندلی بنشیند.

شیئ را روی میز گذاشته و  می‌گویید «قادر به برداشتن آن از روی میز نیستید» یا می‌توانید در یک آن هر دو دست و پای معمول را خشک کرده و قادر به حرکت دادن آنها نباشد.

۸-  مجبور کردن معمول به سنگین شمردن چیزی سبک

شیئ سبک را به دست معمول داده و تلقین می کنید: «این هر آن سنگین‌تر می‌شود طوری سنگین می شود که قادر به برداشتن آن نخواهید بود»

وزنه‌ای را دست معمول داده می‌توانید تلقین نمایید «وزن این وزنه پاصد گرم است هرگاه به دست دیگر دهید پنج کیلو می‌شود هم‌چنین اگر به د ست اولی بدهید وزنش پانصد گرم خواهد بود»

در نتیجه معمول در دو دست خود، وزن های مختلف احساس خواهد کرد.

۹-    تغییر دادن احساسات معمول

پس از تحت تأثیر قرار دادن معمول می‌توانید:

الف) قندی را به دست معمول داده بگویید: «این قند است اگر به دهانتان بگذارید شیرین آن را احساس خواهید کرد. وقتی بیرون آورده دوباره به دهان بگذارید نمک سنگ خواهد شد. طعم نمک را خواهید چشید چنان‌چه دفعه سوم به دهان بگذارید جز گچ چیز دیگری نیست کاملاً بی طعم است»

همین‌طور چیزی را در دفعات مختلف با طعم‌های متفاوت حس خواهد کرد یا می‌توانید آب ساده را به جای شربت به معمول بنوشانید. 

ب) دخالت در سامعه

معمول را می‌توان به وسیله تلقین کر نمود که هیچ صدایی را احساس ننماید. یا تنها صدای شما را بشنود، صدای انفجار گلوله را نیز حتی  در بیخ گوش نخواهد شنید،سایت هیپنوتیسم دات آی آر, یا می‌توانید صداهای مختلفی را ایجاد نمایید که اصلاً آن صدا وجود خارجی نداشته باشد. مثلاً می توانید تلقین کنید: «گوش کنید عده‌ای ویولون می‌نوازند چقدر هم عالی می نوازند».

ج) دخالت در باصره

در چشم نیز می‌توان تصرفاتی کرد مثلاً رنگ سفید را سرخ و سرخ را سیاه به معمول تلقین کنید، یا می توانید بگویید: «چشم‌های خود را ببندید  (وقتی که چشم‌هایش را بست) هر وقت چشم‌هایتان را باز کنید مرا معکوس خواهید دید سرم پایین و پاهایم به طرف بالا است.»

بعد از باز کردن چشم‌ها بپرسید (سرم کدام  طرف است) معمول اشاره به پاهای شما خواهد کرد. تصرف در باصره خیلی سخت است، ولی چنان‌چه شما عاملی نیرومند باشید، مشق و تمرین زیادی بکنید، حتما موفق خواهید شد، می‌توانید اتاقی را چون بهشتی به معمول نشان دهید که چون حقیقی مشاهد نماید.

د) دخالت در شامه

شیشه‌ای را که محتوای آب است به ست معمول داده و تلقین می کنید «این شیشه پر از گلاب است». معمول با بوییدن آن بوی گلاب را  احساس خواهد نمود، می‌توانید بنزین را به جای عطر و اب را به جای بنزین و عطر را به جای امونیاک در معمل تلقین نمایید.

هـ) دخالت در لامسه

با تلقین می‌توانید در حس لامسه نیز دخالت نمایید، مثلاً تلقین کنید «با دست چیز سختی رالمس می‌نمایید» معمول حقیقتاً احساس خواهد کرد یادر احساسات المی می‌توانید بگویید: «دندان شما درد می‌کند»  یا این‌که «دیگر دردی احساس نخواهید کرد»

قسمتی از بدن معمول را می‌توانید بی‌حس کرده در آن عمل جراحی انجام دهید یا سوزنی فرو ببرید، معول احساس درد نخواهد کرد.

می‌توانید بگویید: «دست شما را بی‌حس می‌کنم در آن سوزنی فرو خواهم کرد، دردی احساس نخواهید کرد خون نیز نخواهد آمد»

در تلقینات خود اصرا نمایید چند تا پاس داده سوزن را فرو کنید.

در نمایشگاه‌های عمومی از این عمل استفاده کرده و مانیه‌تیزورها در سالن سوزن را به گوش و چشم و لب و اعضای دیگر بدن معمول فرو می‌کنند، باید مبتدیان در نظر داشته باشند که نمی‌توان در وحله‌ی اول بدون تجربه‌ی تمرینات ساده‌ای که ذکر کرده‌ام در بدن یا عضوی از اعضاء معمول،سایت هیپنوتیسم دات آی آر, سوزن فرو نمود زیرا ممکن است تولید خطر نماید.

در احساسات دیگرچون احساسات سردی و گرمی و غیره نیز می توان دخالت کرد، مثلا می‌توانید تلقین کنید: «تابستان است آفتاب به شدت تمام می‌تابد، دارد هوا کم‌کم گرم می‌شود بدن شما عرق می‌ریزد.»

در این موقع حقیقتاً معمول احساس گرما خواهد کرد به طوری که عرق از سر و رویش جاری خواهد شد، هم‌چنین است تلقین سرما و غیره.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

تمرینات دگرهیپنوتیزم در خواب کردن,بخش سوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم