آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تشخیص قطبین در مانیه تیزم

0

هر چیزی که در طبیعت یافت می‌شود دارای قطبین مغناطیسی است که اکنون مختصری از قطبین مثبت و منفی موجودات و تشخیص این دو قطب را در جمادات، حیوانات و انسان می‌نگاریم زیرا در علم مانیه‌تیزم دانستن آنها لازم می باشد چون‌که می‌توان با نگاه داشتن طرف مثبت چیزی در جلو چشمان معمول تولید خواب کرده و یا با طرف  منفی آن، معمول را بیدار نمود.

در جمادات به طور کلی طرفی  که مختصری گرم باشد مثبت و طرف دیگر آن منفی است و چنان‌که میله‌ای  آهنی را در کوره گرم کنیم طرفی که داخل کوره واقع شده مثبت و طرف بیرون کوره منفی خواهد بود. در نباتات نیز طرف ساقه مثبت و طرف ریشه منفی است.

از حیوانات نیز انسان را که اشرف مخلوقات است انتخاب کرده و در آن مطالعه می نماییم. تمام قسمت پیش روی انسان از جلو سر، صورت و سینه گرفته تا شکم و قسمت جلو پاها تا پنجه پاها، نیروی مثبت و تمام قسمت عقب سر، پشت، کمر و بالاخره پشت پاها دارای نیروی منفی است. دست و پای راست مثبت و قسمت چپ بدن منفی است. دست و پای راست با وجود این‌که نیروی منفی نیز دارد به دلیل  غلبه نیروی مثبت بر منفی، مثبت محسوب می‌گردد و بر عکس در دست و پای چپ نیروی منفی بر مثبت غلبه می‌کند.

هم‌چنین در جنس نیز قوای مثبت و منفی تفاوت دارند. در مرد قوای مثبت و در زن قوای منفی بیشتر است. بالاخره در عضوی که فلج است نیروی مغناطیسی به صورتی نسبی وجود دارد و در عین حال نمی‌توان با دست مفلوج حرکات دست را که بعداً خواهیم نگاشت انجام داد.

اگر ما دست راست خود را که دارای نیروی مثبت است در پیشانی شخصی که آن هم دارای نیروی مثبت می‌باشد بگذاریم عمل دفع را انجام می‌دهیم زیرا چنان‌که قبلاً نیز  ذکر شد قوای هم‌نام همیشه یکدیگر را دفع می‌نمایند و حالت دفع نیز  تولید خواب در معمول می‌کند که بعداً شرحش خواهد,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, آمد و یا برعکس اگر دست چپ را در پیشانی معمول قرار دهیم  عمل جذب انجام داده و این حالت نیز خواب را برطرف کرده و معمول بیدار خواهد شد و از همین قوای مثبت و منفی دست‌ها حرکات دست یا پاس‌ها به وجود آمده که در امر خواباندن خیلی دخالت دارد.

امروزه جهان علم از آهن‌ربا و نیروی ان استفاده‌های مهمی می‌کند. این نیرو در نباتات بیشتر از جمادات و هم‌چنین در حیوانات بیشتر از نباتات است و هرقدر موجودات تکامل بیشتری می‌یابند این نیرو نیز در آنها فزونی می‌یابد و انسان که اشرف مخلوقات است دارای سهم بزرگی از این نیروی حیاتی است و اکنون نیز متأسفانه به دلیل عدم شناخت این علم بهره‌برداری صحیحی از آن به عمل نمی‌آورد.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم