آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

مزیات مانیه‌تیزور از دیگران

0

مزیات مانیه‌تیزور از دیگران

 

برای این‌که  مانیه‌تیزور  نیروی مغناطیسی بدن خود را تربیت کرده و معلوماتی را اکتساب نماید بایستی نسبت به اشخاص معمولی مزیاتی را داشته و آنها را همیشه حفظ کند که همین خواص و مزیات را بعضی اشخاص فطرتاً مالک هستند و برخی نیز می‌توانند راه‌های وصول بدان‌ها را تعقیب کرده و موفقیت یابند. ما در این‌جا قسمتی از خصایص و مزیات ایشان را در تحت دو عنوان، مزیات معنوی و مزیات مادی می‌نگاریم که تقریباً تمام آنها نیز در صفحات مختلف کتاب ذکر شده است.

62151_1bxtnhgb-397x250

مزیات معنوی:

غلیه بر نفس: مانیه‌تیزور باید همیشه حاکم برنفس خویشتن باشد چون با اراده قوی، می‌توان تمامی موانع زندگی را برطرف کرده، هیچ چیز در برابر اراده قوی نمی‌تواند تاب مقاومت داشته و نفس انسان نیزباید در تحت اوامر نیروی اراده واقع گردد.

متانتو  خوش‌حرفی: دلپسند بودن عبارات در امر خواباندن خیلی کمک می کند. بهترین تلقین همانا صحبت کردن است. جامعه به اشخاصی که خوش‌صحبت و,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, خوش خلق هستند شخصیتی قائل است که این نیز یکی از ارکان اصلی این علم بشمار می‌آید.

عصمت و عفت: هر کس در جامعه دارای حقوقی است و می‌تواند از آن در برابر دیگران دفاع کند و چنان‌که کسی به حقوق افراد دیگر جامعه تجاورز نماید برخلاف قوانین اخلاقی و جزایی رفتار نموده است، کسی که دارای این نیروی معنوی است و بر اراده دیگران,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, حکمرانی می‌کند نباید از آن سوء استفاده کرده و به عصمت، عفت و سایر قوانین اخلاقی و حقوقی اشخاص تجاورز نماید والا قوای مغناطیسی او به کلی از این اعمال بد و ناشایست ضایع خواهد شد.

 

مزیات مادی

نگاه مغناطیسی: نگاه مغناطیسی غیر از نگاه معمولی  است. برای  این‌که بخواهیم کسی را تحت نفوذ خود قرار دهیم و یا به طرف خویشتن جذب نماییم ابتدا در او نگاه مغناطیسی می‌کنیم که اشخاص تحت تأثیر آن متواضع شده و بی‌اختیار مغلوب می‌شوند و در تحت  نفوذ ما قرار می‌گیرند.

حرکات دست: در درجه دوم حرکات دست یعنی پاس‌ها است که با ان می‌توان در معمول نفوذ نمود، به طور کلی نمی‌توان پاس‌ها را برای یاد گرفتن مبتدیان در این‌جا نگاشت، زیرا در هر شخص حرکات دست تغییر می‌نماید. در پست های آتی  همین سایت , بعضی از پاس‌های معمولی را برای  مشق ِیادآور خواهیم شد.

ادامه دارد….

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم