آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تبدیل خواب‌ها به یکدیگر در دگر هیپنوتیزم

0

تبدیل خواب‌ها به یکدیگر

 در تمریناتی که انجام می‌گیرد برای عاملین مبتدی، تشخیص این سه حالت لازم است. برای این که معمول را زود به زود از خوابی بیدار و به خواب دیگر نبریم، بهتر آن که یک بار او را خواب کرده آن را به خواب و حالت دیگر تبدیل نماییم بدین وسیله خواهیم توانست هر سه حالت را در یک بار خواب کردن مشاهده و به تجربیات خود بیفزاییم.

اگر معمول در حالت کاتالپسی باشد با بستن پلک چشم‌ها و فشار مختصر در آنها حالت لتارژی به دست می‌آید. با مختصر مالش دادن به سر معمول خوابش تبدیل به حالت سمنامبول می‌شود، هم چنین در حالت لتارژی با باز کردن پلک چشم ها خواب کاتالپسی به دست می‌آید، چنان‌چه سر معمول را مختصر مالشی بدهید، به خواب سمنامبول خواهد رفت. با توجه به این که اگر معمول به خواب سمنامبول رفته باشد دیگر باید او را بیدار نمود، تبدیل به حالت‌های دیگر از این خواب میسر نیست.

به طور کلی  در این عملیات بایستی حوصله و دقت نشان داد، احتیاطات لازم را قبلاً مراعات نمود چنان‌چه عامل مبتدی باشد بهتر است با حضور پزشکی این عملیات را انجام دهد تا ایجاد خطری ننماید هم‌چنین باید متذکر شد که اغلب هیپنوتیزم با وسایل قوی چون صدا و چراغ پرنور چندان مفید به حال معمول  نمی‌باشد، ایجاد خواب اگر به تأنی و به مرور زمان باشد اگر چه چند ثانیه و دقیقه‌ای هم طول بکشد، بهتر بوده ضرری به صحت بدن و اعصاب معمول وارد نخواهد کرد.

طریقه بیدار کردن

به طوری که شرح  داده شد معمولاً با فوت در چشم‌ها، معمول از خواب بیدار می‌شود و به حالت عادی و طبیعی بر می‌گردد ولی بعضی از معمولین ممکن است با تنها فوت کردن از خواب بیدار نشود، بدین ترتیب که در موقع بیدار کردن عامل در چشم‌های وی فوت می کند، معمول,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, بیدار نمی‌شود ممکن است بعد از رفتن عامل از خواب بیدار شده و برخیزد. این بیداری  ممکن است آنی  یا از نیم ساعت تا ۱۵ ساعت طول بکشد. عده خیلی کم و نادری هستند که بیش از ۱۵ الی ۱۸ ساعت خوابشان به طول می‌انجامد، و آن وقت بیدار می‌شوند.

هم‌چنین می‌توان معمول را به وسیله تلقین بیدار نمود. مثلاً با شمارش اعدادی از این حالات خارج کرد، ممکن است شمردن اعداد را به عهد‌ه  خود معمول واگذاشت که به ترتیب از یک شروع کرده تا به عدد بیداری  که عدد ۱۰ یا ۲۰ باشد رسیده و بیدار شود. برخی از معمولین نیز تنها با گفتن بیدار شو، از خواب بیدار می‌شوند.

عامل می‌تواند به وسیله تلقین و تکرار آن، بیدار شدن معمول را به ۲۴ ساعت بعد موکول نماید، در این صورت شخص دیگری نمی‌تواند در مدت خواب معمول را بیدار کند. انجام این تلقین تا موعد معین برای شخص قابل اجرا می‌باشد و تخلف از آن غیر مقدور است.

به طوری که شرح داده شد در این حالات عموماً معمول در اختیار عامل می‌باشد هر امری را بخواهد ناگزیر معمول در انجام آن خواهد کوشید، به همین جهت است که می‌توان گفت بیدار کردن از خواب آسان‌ترین دستوری است که معمول ممکن است اجرا نماید. برگشت به حالت طبیعی,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, از ساده‌ترین عملیات هیپنوتیزم می‌باشد به عبارت دیگر عمل شاقی نیست که معمول در انجام آن تعلل نماید، فقط باید سعی نمود در موقع بیدار کردن با کمال حوصله تلقینات بیداری را معمول داشت، هم‌چنین یکی از علل دیر بیداری همانا بد خواب کردن و مراعات ننمودن اصول خواب می‌باشد،بهتر است مبتدیان مباحث «طریق خواب  کردن و بیدار نمودن» را کاملاً به طور دقیق مطالعه فرمایند تا ایرادی در کار واقع نشود و در عملیات خود موفقیت بیشتری را به دست آورند.

حال لازم است اطلاعات بیشتری از تلقین و القاء را برای خوانندگان شرح داده و تمرینات لازم را بیان نمایم.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم