آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

انتخاب معمولین حساس برای هیپنوتیزم کردن

0

انتخاب معمولین حساس برای هیپنوتیزم کردن

حال لازم می‌آید برای شناختن معمولین حساس و انتخاب آنان بحث گردد. باید دانست اشخاصی که مجذوب نیروی مغناطیسی می‌شوند حساس بوده و این قابلیت و تلقین‌پذیری در آنان متفاوت می‌باشد، کمتر کسی است در چند دقیقه در برابر نیروی شخصی عامل به خواب نرود. به طور کلی از یکصد نفر ۳۵ نفر حساس بوده و ۱۳ نفر آنها از سه الی ۱۰ دقیقه در برابر عامل می‌خوابند، بقیه در مدت ۲۰ الی ۴۰ دقیقه به خواب می‌روند. درمیان ۶۵ نفر باقی عامل خیلی قوی و مجرب لازم است قاعده‌ای از آنان را خواب نماید. مختصر مرض و ناراحتی‌های فکری سبب حساسیت شخص می‌گردد تمام بیماران در برابر نیروی مغناطیسی و تلقین می خوابند بخصوص بیمارانی که می‌خواهند بدین وسیله تداوی شوند، باید خود را برای خواب آماده کرده با عامل همکاری فکری نمایند.

خواب کردن کودکان تا ۸ سالگی فوق‌العاده سخت است. از ۸ تا ۱۲ سالگی دیر می‌خوابند، سن ۱۳ و ۱۴ بهترین سن خواب است. با کوچک‌ترین اشاره و تلقینی خواب می‌شوند، از ۱۵ تا ۲۵ سالگی را نیز می‌توان خواب کرد ، از ۲۵ تا ۳۰ سالگی از عده معمولین حساس کاسته می‌شود، از ۳۰ تا ۶۰ سالگی عده کمی خواب می‌روند از ۶۰ به بالا همه را می توان خواب نمود.

اشخاص بین ۸ الی ۲۸ سالگی برای خواب سمنامبول استعداد فوق‌العاده‌ای دارند. اشخاص زیردست و مطیع، چون خدمتکاران و سربازان، مردم عوام بهتر و زودتر خواب می‌روند، به طور کلی خواب کردن مجانین و اشخاص مالیخولیایی خیلی مشکل بوده غالباً خواب نمی‌روند.

حساسیت معمولین از لحاظ جنسیت (مرد یا زن بودن) در برابر خواب مصنوعی فرقی ندارد، همه این استعداد را کم و زیاد دارا هستند، قدرت عامل است که ایمان خواب را در معمول بیدار کرده استعداد معمول است که عامل را در عمل موفق  می‌سازد.

معمولین حساس را بدین ترتیب می‌توان شناخت، عامل دست‌های خود را در پشت معمول حدود ستون فقرات یا شانه‌ها قرار می‌دهد بعد از چند دقیقه معمول در بدن خود احساس گرمی می‌نماید،بعداً به سنگینی سر منجر شده در صورت ادامه عمل معمول به طرف عقب جذب می‌گردد، چنان‌چه بیشتر مداومت یابد معمول به خواب خواهد رفت.

اساتید حرفه ای اغلب برای تعیین استعداد تلقین‌پذیری معمولین از طرز  ضربان نبض آنان استفاده می‌نمایند. به شرح این که معمول  نبض خود را گرفته می‌شمارد، پس از نگاه به ریشه چشم او تلقین می‌کنند که ضربان نبض کمتر شده و به حدی خواهد رسید که دیگر احساس نخواهید کرد، در این صورت چنان‌چه نتیجه مثبت گرفته شد، می‌توان عملیات دیگری انجام داد.

“کسمان” یکی از مانیه‌تیزورهای مشهور جهان معمولین حساس را با طریق ذیل انتخاب می‌کرد.

دو انگشت دست راست خود را به دست معمول می‌داد تا فشار دهد، بعد از چند دقیقه می‌پرسید «چه چیز حس می‌کنید؟» چنان‌چه نیروی مغناطیس در وی تأثیر می‌کرد به تلقینات خود ادامه می‌داد، می‌گفت «بیشتر فشار دهید دیگر نمی‌توانید دست مرا رها نمایید» معمول نیز در صورت حساسیت نمی‌توانست انگشتان خود را باز کند.

به طور کلی  از عادات و رفتار و کردار هر شخص می‌توان قضاوت کرد آیا استعداد  تلقین‌پذیری وی تا چه اندازه است، آیا قابل خواب کردن هست یا نه، اشخاصی که بیشتر عرق می‌کنند، یا تخم چشم آنان می‌لرزد، یا چشم خود را اجول می‌نمایند، قابلیت خواب را دارند، هم‌چنین آنان که در موقع خواب طبیعی حرف می‌زنند، آنچه را که خواب می‌بینند بلندبلند می‌گویند، یا رعشه دارند، یا عصبانی و کم‌خون و خجول می‌باشند، به بیماری حمله و هیستری دچار هستند زود به خواب می‌روند.

بعضی بر این عقیده‌اند که اشخاص ضعیف‌الفکر  زودتر به خواب می‌روند یا زن زودتر از مرد می‌خوابد، ولی  در نتیجه تجربیات دانشمندان این علم موضوع تلقین‌پذیری و استعداد خواب روشن گردیده و همه بر این عقیده‌اند که جنسیت و ضعیف‌الفکر بودن، ارتباطی با زود یا دیر خوابیدن ندارد، این عقیده نظریه خطایی  معرفی شده است.

اشخاص متین، منورالفکر و قوی نیز مثل اشخاص معمولی دارای این استعداد هستند، همه را می‌توان خواب کرد، منتهی  بعضی زودتر و برخی دیرتر خواب می‌شوند. استثناء فقط اشخاص دیوانه و فاقد اراده می‌باشند که ندرتاً به خواب می‌روند.

دستوراتی را که متذکر شدم برای موقعی است که اشخاص متعددی در دسترس عامل برای خواب کردن موجود نباشد، گاهی اتفاق می‌افتد در جلسه و انجمنی افرادی چه از اعضاء خانواده و یا دیگران از عامل می‌خواهند کسی را از حضار انتخاب و خواب نماید البته این علم برای,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, سرگرمی و تفریح مورد استفاده نباید قرار گیرد ولی برای شناسانیدن آن بر عامل است که فعالیت مثبتی هم انجام دهد بدین سبب عامل می‌تواند به شرح زیر از میان اشخاص متعدد یکی را انتخاب کرده خواب کند.

در این مواقع می‌توانید داوطلبان را در یک ردیف ایستاده نگاه داشته بقیه را امر به سکوت دهید، آن‌گاه آنان را با آهنگ یک نواخت به تنفس عمیق توأم با حرکات دست که مخصوص طرز تنفس است، و امید دارید، برای اطلاع بیشتر می‌توانید به مبحث تنفس و تمرینات آن بار دیگر مراجعه نمایید.

خودتان در مقابل آنان قرار گرفته و تلقین می‌کنید.

“دست‌ها را با آهنگ یک نواخت همراه تنفس عمیق تا بالای سرتان رسانیده سپس با پایین آوردن آنها نفس را بیرون دهید.”

پس از چند تنفس عمیق به تلقینات خود ادامه دهید:

“دست‌ها را به طور افقی به طرف جلو به فاصله چند سانتی‌متر نگاه‌دارید به نوک انگشتان شست نگاه کنید، هم‌اکنون دست‌هایتان به هم نزدیک می‌شوند، همدیگر را جذب می‌نمایند، بدنتان به طرف جلو سنگینی می‌کند.”

ضمناً خودتان این اعمال را انجام می‌دهید با توجه به نتیجه‌ی این تلقینات می‌توانید از میان داوطلبان چند نفر معمول حساس انتخاب کرده و بقیه‌ی تجربیات را روی آنان انجام دهید، بدین ترتیب:

“دست‌های شما به هم می‌چسبد، دیگر به حد کردن آن‌ها از همدیگر قادر نیستند”

هر کدام از داوطلبان  که دستشان به همدیگر چسبید و قادر به جدا کردن آنها نشد، ایشان را انتخاب کرده می‌توانید به راحتی عملیات خواب را انجام داده تمرینات مختلفی را اجرا کرده و مورد اطمینان و اعتماد حضار واقع شوید.

به طوری که ملاحظه می شود و در مباحث مختلف سایت کاملاً شرح داده شده اساس این دانش روی تلقین به نفس اعتماد قرار گرفته است، در هر جا باشید در شرایط مختلف با انجام تمرینات یاد داده شده، خواهید توانست عملیات مغناطیسی را با کمال خونسردی و متانت از خود نشان دهید، تا به حدی که از بین عده‌ای خواهید توانست به آسانی آنانی که استعداد کامل و کافی دارند، انتخاب,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,کرده و حالات مختلف را به معرض نمایش گذاشته و بیماری‌های روانی را با اصول ساده‌ای تداوی نمایید. به خاطر داشته باشید موفقیت در این دانش بستگی کامل با استعداد شما داشته و مربوط است به این‌که تا چه اندازه دستورات ما را مراعات نموده و تمرینات لازم را انجام می‌دهید.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم