آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چگونه خوابرو را تحت تاثیر قرار دهیم

0

طریقه تحت تأثیر گرفتن

 

استادان این علم هر یک برای خواب کردن راهی را انتخاب نموده و  طریقه‌ای را به کار بسته‌اند که برای مرید اطلاع خوانندگان گرامی بعداً  شرح آنها را خواهم داد. اکنون آنچه مورد لزوم است در این مبحث تعریف می‌کنم.

معمول را راحت روی صندلی بنشانید، خود در برابر او ایستاده دو انگشت شست او را به طوری که ناخن‌های شما و معمول به طرف بیرون باشد، می‌گیرید، باید دست‌ها از طرف داخل و کف دست به هم متصل باشند، ضمناً زانوهای معمول را جفت و میان دو زانوی خود قرار دهید. پاها نیز به پاهای او متصل شود، در ریشه چشم معمول نگاه مغناطیسی نمایید، تلقین را با آن شرایطی که شرح  داده شد شروع می‌کنید، ابتدا می‌گویید، به چشم‌های شما نگاه نماید، تلقینات دیگر را به ترتیب انجام می‌دهید تا مستعد خواب گردد، و با تلقین «بخواب» معمول به خواب می‌رود. در این صورت عملیات تحت تأثیر گرفتن انجام گرفته است.

معمول که به خواب رفت لازم است تلقینات زیرین را اضافه کنید.

“هر آن خواب تو  سنگین می شود ، بدون اجازه من، نمی‌توانید بیدار شوید، بخوابید، راحت بخوابید.”

هم‌چنین باید تلقین کرد:

“قلب و ریه و دیگر اعضاء رئیسه بدن شما کاملاً خوب و عادی  کار می‌کنند، خون در بدن شما جریان عادی را دارد، نفس‌های راحت  و معمولی می کشید”.

این تلقینات از لحاظ این که معمول موقع بیدار شدن احساس خستگی ننماید لازم می‌باشد . ضمناً در موقع خواب ناراحت نخواهید بود.

موضوع دیگری که یادآوری آن مورد لزوم است این‌که: در موقع شب چنان‌چه خواستید کسی را به خواب ببرید، بهتر آن که طوری معمول راروی صندلی با زمین قرار دهید ,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,که روشنایی از پشت سر او بتابد، دراین حالت خواب بهتر به معمول دست داده راحت خواهد خوابید، هم‌چنین آنانی که خسته می‌باشند بهتر خواب می‌روند، عامل مجرب قبل از خواب کردن به معمول می‌گوید، دست‌های خود را افقی باز کرده و همان‌طور نگاه دارد تا مختصر تولید خستگی شده استعداد تلقین‌پذیری بیشتر گردیده راحت به خواب رود.

در موقع خواب کردن و تغییر خواب سبک به خواب سنگین‌تر، باید طرز تنفس معمول را تحت نظر گرفت علامت داخل شدن از خوابی به خواب دیگر کشیدن اه بلند و حرکت مختصری است که به معمول روی می‌دهد.

دیگر باید توجه داشت، چنان‌چه معمول در موقع خواب آب دهان خود را فرو برد دلیل این است که کاملاً به خواب نرفته، این حالت در موقع خواب مصنوعی نباید وجود داشته باشد، اشخاصی که بیدار و یا نیمه بیدار هستند این عمل را انجام می‌دهند باید عملیات را چندان ادامه داد تا معمول کاملاً به خواب عمیق رفته این حالات در وی مشاهده نشود.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم