آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اجرای اوامر عامل در خواب هیپنوتیزمی

0

اجرای اوامر عامل در خواب هیپنوتیزمی

بعد ار تحت تأثیر گرفتن چنان‌که خواستید کاری را معمول انجام دهد بایستی خودتان با اطمینان کامل آن را از تصور خود بگذرانید و تلقین را موقرانه و با صوتی قشنگ و خوش‌آیند ادا نمایید هم‌چنین هر عملی را که خواستید  سوژه انجام دهد خوبست  که قبلاً  خودتان آن عمل را در برابر او انجام دهید تا معمول بی‌اختیار از شما تقلید نماید.

در حالت اول [رجوع به تأثیرات عمومی] می‌توانید معمول را به هر سمت که بخواهید جذب کنید و یا تعادل بدن او را به هم بزنید به نحوی که مثل مست‌ها تلو تلو بخورد و یا این‌که می‌توانید امر کنید، معمول دهانش را باز کندو  قادر به بستن آن نباشد، یا این‌که محجبور به تعقیب شما شود و بالاخره  هر عملی که خواستید  انجام آن در معمول ممکن است و معمول قدرت مقاومت در برابر عامل را نخواهد داشت.

با  تلقین جسمی سبک را می‌توان طوری سنگین کرد که دیگر قادر به حرکت دادن آن نباشد یا خود معمول را در جای خود به قسمی خشک کرد که قادر به حرف زدن و راه رفتن نباشد و چنان‌که خود عامل عملیات را خنثی نکند هم‌چنان معمول بی حرکت خواهد ماند و هم چنین می‌توان حواس معمول را در خواب دچار اختلال کرد.

اختلال حواس

بعد از تحت تأثیر گرفتن با تلقین می توان حواس معمول را مختل کرد، مثلاً قند را به جای نمک و نمک را به جای قند و یا چیزهای دیگر را به معمول تلقین کرد تا طعم آنها را حس نماید، دخالت در ذائقه را «اختلال  ذائقه» می‌نامند  وهم‌چنین دخالت در هر کدام از حواس معمول را اختلال آن حواس گویند.

چنان که به معمول تلقین شود که بوی عطر گل سرخ می‌آید حقیقتاً آن را حس خواهد کرد، هم چنین می‌توان به معمول تلقین کرد که بوی شیشه‌ای که مقابل,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, بینی‌اش گرفته شده دماغش را متأثر خواهد نمود، بالاخره چیزی که به چشم دیده نمی‌شود و یا در اتاقی که چیزی وجود نداشته و عامل و معمول در آنجا مشغول عملیات هستند می‌توان با تلقین، هر چیزی را در برابر چشمان معمول مجسم کرد.

صدایی که اصلاً وجود ندارد می‌توان در سامعه او تولید کرد و یا صدای موزیک رقصی را تصوراً در اتاق تولید  نمود تا معمول شروع به خواندن و رقصیدن کند.

هوای اتاق را می‌توان با تلقین سرد و گرم نمود و ممکن است چیزی سرد را به دست او داد و گفت که مثل آتش گرم است که معمول زود آن را دور خواهد انداخت و مثل این است که حقیقتاً دستش را سوزاند. بالاخره می‌توان نتایج خوبی از اختلال حواس  گرفت که در تداوی روحی خیلی دخالت دارد و به این طریق به جای دارو تنها با آب خالص می‌توان بیشتر دردهای معمول را معالجه کرد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

اجرای اوامر عامل در خواب هیپنوتیزمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم