آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

گروه واجر آسانا تمرین دوم وضعیت شادی جاودانه

0

گروه واجر آسانا تمرین دوم وضعیت شادی جاودانه

114

به حالت واجر آسانا بنشینید.کف دستها را روی پاشنه پاها به صورتی که انگشتانپا و دست در جهت یکدیگر باشند قراردهید.اگر این وضعیت مشکل است,کف دستها را روی پاشنه پاها بگذارید.
ستون فقرات ,گردن و سر را مستقیم و ثابت نگه دارید.چشمها را ببندید,و تمام بدن را وانهاده کنید.
توجه را بر روی نقطه بین دو ابرو متمرکز کنید.

تنفس:تجسم کنید که تنفس(دم و بازدم) از ناحیه بین دو لبرو(کشترام آجنا) انجام می شود.
زمان دم احساس کنید که فشار هوا در سمت آجنا چاکرا است و هنگام بازدم احساس کنید که هوا از طرف چاکرای آجنا به سمت مرکز بین دو ابرو ,چاکرای کشترام,می رود.
آگاهی:فیزیکی-در شروع تمرین آگاهی روی جریان طبیعی تنفس است و پس از وانهادگی بدن به اندازه کافی,ممکن است آگاهی به مرکز بین ابروها انتقال یابد.
روحی-روی مرکز روانی آجنا.

فایده:برر مبنای نیاز بدن می توان انگشت شست پا را در هر نقطه زیر بدن قرار داد.برای درک درست نقطه فشار وارد بر پا باسن بهتر است با متخصص طب سوزنی یا بازتاب شناس عصبی مشورت کنید.
این وضعیت ممکن است به عنوان یک جایگزین برای وضعیت های کلاسیک مراقبه انتخاب شود.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

گروه واجر آسانا تمرین دوم وضعیت شادی جاودانه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم