آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاوان موکت آسانا تمرین دهم چرخش تهیگاه

0

پاوان موکت آسانا تمرین دهم چرخش تهیگاه

چرخش تهیگاه

 

 

در وضعیت قبل مانند آسانای شماره۹ بنشینید و ساق پای راست را روی ران پای چپ بگذارید.

عضله بازوی راست را به کار گیرید.زانوی پای راست را در مسیر یک دایره به چرخش آورید و با چرخش زانو در حد توان یک دایره بسازید.

انگشت اشاره ممکن است به سمت خارج روی زانو برای کامل کردن دایرهبزرگتر قرار گیرد.

حرکت دایره۱۰بار در جهت عقربه ساعت و ۱۰ در جهت عکس تکرار می شود.

آهسته ساق پا را راست کنید.

زانو را طبق تذکر تمرین ۹ وانهاده کنید.

تمرین را با پای چپ تکرار کنید.

تنفس:دم,روی حرکت سمت بالا.بازدم,روی حرکت سمت پایین.

آگاهی:روی تنفس,شمارش ذهنی و چرخش عضله تهیگاه.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

پاوان موکت آسانا تمرین دهم چرخش تهیگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم