آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

گفتار علمی قرآن در باره خلق انسان

0

گفتار علمی قرآن

حضرت محمد (ص) در آیه‌ی چهاردهم سوره پنجاه و پنجم قرآن به اسم (الرحمن) میفرماید: «خلق الانسان من صلصال کالفخار»

یعنی: «خداوند انسان را از کل (گلی که مثل خاک رست شبیه به گل کوزه گران بود) خلق کرده است.»

این آیه از قرآن علاوه بر جنبه علمی جنبه سیاسی عمیقی در آن روز داشت زیرا غلامان و سیاه‌پوستان و طبقه رنجبر و زحمتکش اجتماع آن روز برای اولین مرتبه می‌شنیدند که بین مصالحی که از طرف خداوند برای ساختمان آنها مورد استفاده قرار گرفته و مصالحی که جهت ساختمان اشراف و توانگران به کار رفته تفاوت وجود ندارد و هر دو طبقه فقیر و غنی، خادم و مخدوم، آقا و نوکر، کارفرما و کارگر از گل ساخته شده‌اند و تفاوتی در مصالح ساختمانی آنها وجود ندارد.

پس از این رشته از آزمایشات عادی که در بالا ذکر شد حالا اجازه برمایید ببینیم این ترکیبات در ابتدا  چطور انجام شدند که در دریاها جانوران دریایی در آب‌هایی راکد قورباغه و ماهی به وجود آمد. دانشمندان زیست‌شناس آزمایشات دقیقی کرده‌اند و موفق به کشفیات بزرگی شده‌اند که در ذیل به طور  مختصر مطالبی در این‌باره بیان می‌شود.

 ۴ یا ۵ صفحه زیر خلاصه شده ۱۷۲ صفحه کتاب «آدم‌ها» نوشته دانشمند محترم آقای  دکتر بدیع‌زاده است، و شما برای بیشتر و بهتر فهمیدن مطالب می‌توانید به آن کتاب مراجعه کنید.

موجودات جاندار را چه کسی می‌سازد؟ محل ساختنش در کجا است؟ انسان چگونه در روی زمین پیدا شده است؟

پس از این رشته آزمایشات عادی حالا اجازه بفرمایید ببینیم این ترکیبات چطور انجام می‌شود که در داخل استخر، خاکشیر، قورباغه و ماهی به وجود می‌آید. دانشمندان زیست‌شناس آزمایشات دقیقی کرده و موفق به کشفیات بزرگی شده‌اند که تحت عنوان انسان از کجا به روی کره زمین آمده است به بحث می‌پردازیم.

انسان از کجا به روی کره زمین آمده است؟

همه می‌دانیم که کره زمین در ابتدا شاید در پنج هزار میلیون سال پیش یک گوی از آتش بوده است، شبیه خورشید امروزی، میلیون‌ها سال بعد به مرور خنک و سرد می‌شود، در اقیانوس‌های امروزی حتی یک قطره هم آب نبوده و کف اقیانوس‌ها دیده می‌شده و همه آب‌های کره زمین به علت داغی و گداختگی کره زمین به شکل ابرهای بسیار ضخیم  شاید به کلفتی صدها هزار کیلومتر اطراف کره زمین را می‌پوشاند.(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) وقتی ابرها سرد می‌شود و به شکل سیلابی عظیم از باران به روی کره زمین می‌ریخت، دوباره به علت داغی و گرمی سطح کره زمین بخار می‌شد و بالا می‌رفت. میلیون‌ها سال وضع به همین ترتیب بود تا این که سطح زمین به کلی خنک شد و ابرهای عظیم آسمانی به شکل باران‌های سیل آسا گودال‌های بزرگ زمین را پر کردند و اقیانوس‌های امروزی را به وجود آوردند.

حالا دیگر سطح زمین خنک است، اقیانوس‌ها پی از آب هستند، خورشید به سطح زمین می‌تابد ولی در روی زمین نه علفی، نه گیاهی، نه درختی، نه چرنده‌ای، نه خزنده‌ای، نه پرنده‌ای، نه جنبنده‌ای و هیچ جانداری وجود ندارد.

میلیون‌ها سال هم به همین ترتیب گذشت تا کم‌کم فعل و انفعالات  بزرگ و ترکیبات نو ظهور انجام شد.

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم