آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چگونه همزات را از خود دور کنیم

چگونه همزات را از خود دور کنیم

6

سلام به همه دوستان عزیزم .در پی فرم های بررسی  .بعضی از دوستان که کارشون بررسی شد .به علت وجود همزات , یا نمیتوانند ازدواج کنند یا توی مسائل کاری و ارتباط مشکل دارند که راه چاره این عزیزان فقط این است که از یک سید معتمد و یا قابل اطمینان دعای دفع همزات تهیه کنید که این دعا هم باید سوزاندنی داشته باشد هم غسلی و هم همراه و هم خوردنی. که همزات در طی هفت تا ۱۰ روز از شما دور خواهد شد.و این دعا را باید همیشه نزد خود نگه دارید.اگر بعد از این مدت از شما دور نشد.این بدین معنی نیست که مشکل از همزات نباشه.بلکه به این معنیه که دعایی که گرفتید معتبر نبوده.و باید سید دیگری پیدا کنید.
بعضی از دوستان فایل صوتی از کاناهای دیگری برای ما میفرستند که عنوان میشه که مثلا ما میتوانیم همزات شما را بسوزانیم و نیروی مثبت برای شما بفرستیم.
اول اینکه سوزاندن همزات کار عملی هست.ولی نه اینکه کار هر کسی باشد.دوم اینکه اصلا این عمل کار درستی نیست.چون عواقب آن خیلی خیلی بدتر از زمانی هست که همزات کنارتون باشه.
پس خواهشا بیاییم خام این افراد نشیم.
شما تا زمانی که سید معتمد پیدا نمیکنید لااقل  یک یا چند تا از اعمال زیر را انجام بدید
۱- هر شب آیه ۶۱ سوره یس را ۷۰ بار بخوانید(وَأَنِ اعْبُدُونِی ۚ هَٰذَا صِرَاطٌ مُسْتَقِیمٌ)

۲- نماز یومیه را فراموش نکنید و همیشه به موقع بخوانید

۳- آیان ۹۷ و ۹۸ سوره مومنون را در شب ۱۱۰ بار بخوانید( وَقُلْ رَبِّ أَعُوذُ بِکَ مِنْ هَمَزَاتِ الشَّیَاطِینِ  وَأَعُوذُ بِکَ رَبِّ أَنْ یَحْضُرُونِ )

۴-روی پلاک نقره آیه (وَأَنِ اعْبُدُونِی ۚ هَٰذَا صِرَاطٌ مُسْتَقِیمٌ) را به نام خود حک کنید که البته حک کردن آن کار شما نیست باید یک دعانویس معتمد حک کند.

۵- همیشه به خود عطر بزنید .

۶- کمی خاک تربت  اصل کربلا تهیه کنید و روی آن آیه ۳۳ سوره رحمن و ایه الکرسی و ۴قل را هفت بار بخوانید و همیشه همراه خود کنید

۷- از اول قرآن شروع کنید روزی ۲۱ ایه یا ۵۰ ایه را در هر صبح بخوانید طوری که هر ایه ای که میخوانید در اب فوت کنید و در اخر  کمی اب را میل کنید و با بقیه اب وضو بگیرید.تا زمانی که قرآن را ختم کنید.

با این اعمال همزات کمی از شما دور خواهد شد و حتی برای بعضی از افراد به کلی همزات رفع خواهد شد.اگر چنانچه با این اعمال از شما دور نشد حتما  نزد یک سید معتمد برو و دعای دفع همزات تهیه کنید

موفق و پیروز باشید

ومن الله توفیق : حمید آذر

6 نظرات
  1. هانیه می گوید

    سلام هرچی به شماره هاتون زنگ میزنم وایمیل میدم جواب نمیدین یه راه ارتباطی بذارین که ادم بهتون دسترسی داشته باشه

    1. hamid-azar می گوید

      باشماره تماس ۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶ در ساعات ۹ صبح تا ۱۲ عصر و ۲ تا ۵ بعداز ظهر

  2. قدیر می گوید

    با سلام خدمت شما استاد گرامی ,ضمن عرض تسلیت بابت شهادت ستون هفت آسمان امیر المومنین علی حیدر کرار ,خدمت شما ,مزاحمتون شدم من چند وقته با این سایت آشنا شدم و مطالعه کردم ,این دستور و تازه دیدم چون شدیدا احساس میکنم همزات دارم و یا طلسم شدم دستور باطل سحر قوی شما رو هم گرفتم که انشاالله انجام میدم من برای اینکه از دست این همزاتم نجات پیدا کنم چیکار کنم ,سید معتمد هم نمیشناسم
    یعنی دیگه به کسی اعتمادی ندارم اگه امکانش هست جواب منو بدین ,ممنونم از لطف شما

    1. hamid-azar می گوید

      سلام دوست عزیز برای رفع قطعی مشکلات خویش شما باید سرکتاب با قرآن بگیرید که(وجود هرگونه سحر وجادو بستگی و همزات بختک و شهوت و بخت گشایی و امور خیر و حسودان و دشمنان شما و…..)مشخص شود

  3. پ می گوید

    سلام عرض ادب ارادت و احترام
    حک روی پلاک نقره رو چطور ازتون درخواست کنیم

    1. hamid-azar می گوید

      سلام نداریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم