آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

ورد مخصوص برای مهمات

0

ورد مخصوص برای مهمات

سلام عزیزان این ورد هم که در این پست قرار میدم برای هر مهماتی بسیار عالی هست

در این پست تصمیم گرفتم یکی از ورد های مهم و مجرب که خیلی خیلی تاثیر گذار و برای هر مهماتی خیلی مفید و تاثیر برانگیز است را قرار میدم

شما با خواندن این ورد هر روز بسیار از مهمات و حاجات  براورده میشود.  و دوم اینکه اگه این ورد را هفت بار رو روی دشمن خودت بخونی سریع دوست شما میشود. این ورد از عجایب است و قدر این ورد را بدانید.مهم اینه که شما ایمان قلبی داشته باشید.

ولی فراموش نکنید باید این عمل را هر روز ورد زبان خود کنید.اگر هم میخواهید از این ورد استفاده کنید حداقل باید یک سال از این ورد استفاده کنید.

و اما ورد مخصوص برای مهمات

هر روز صبح بعد از نماز هفت بار ورد زیر را بخوانید

((یارجی..یا مرجی..لکل امر فرجا))

سپس این دعا را یک بار بخونید

اِلهی بِحَقِّ یاسین وَالقُرآنِ الحَکِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَالقُرآنِ العَظیمِ یا مَن یَقدِرُ عَلی حَوائِجِ السّائِلینَ یا مَن یَعلَمُ ما فِی الضَّمیرِ یا مُنَفِّساً عَنِ المَکرُ وَ بینَ یا مُفَرِّجاً عَنِ المَغمُومینَ یا راحِمَ الشَّیخِ الکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفلُ الصَّغیرِ یا مَن لا یَحتاجُ اِلی التَّفسیرِ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَفعَل بی کذا و کذا.

و به جای کذا و کذا حاجتت را به هر زبانی که میخواهی از خداوند بی همتا بخواهد.

موفق و پیروز باشید.

 

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ورد مخصوص برای مهمات

 

 

******************************

بخشودن کسی که به تو بدی کرده تغییر گذشته نیست ، تغییر آینده است
(گاندی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم