آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نسخه ای جهت نشاط و نیرو و رفع تنبلی

0

نسخه ای جهت نشاط و نیرو و رفع تنبلی

با سلام خدمت همه عزیزان این بخش هم نسخه ای قرار میدم که این نسخه از تجربیات خودمه و کاملا مجرب و  خیلی سریع هم اثر میکنه.

اون عزیزانی که همیشه حالت تنبلی و کسی در کار و تمام  اوقات روز دارند و همیشه بیحال هستند و رمق هیچ کاری رو ندارند

میتوانند از همین نسخه ای که امروز براتون قرار میدم استفاده کنید

البته من(حمید اذر) بیش از ۲۰۰ نسخه برای درمان و شفای بیماری در طول ۱۸ سال تحقیقات خودم جمع اوری و تنظیم کردم که ان شا الله همشو در نرم افزار متا پرو قرار میدم که خوشبختانه همشون هم سریع اثر میکنه و نتیجه آن هم خیلی فوری هست که تمام این تجربیات را نزد اساتید پاکستان و هند آموختم. امیدوارم همه عزیزان از این نسخه ها بتونند خوب استفاده کنند و نتیجه خوبی بگیرند.نیخه هایی که در اینده و هم الان در این بخش قرار میدم کاملا راحت و سبکه و اصلا هم مشکل نیست خیلی ساده و مواد ان هم همه جا پیدا میشه

برای رفع خستگی و تنبلی و گرفتن نشاط و نیرو و رسیدن به ارامش از نیخه زیر استفاده کنید.
یک قاشق چای‌خوری چای سبز را در یک فنجان آب جوش بریزید و به مدت ۵ دقیقه بجوشانید. چای را صاف کنید و مقداری نعنا به آن اضافه کنید. این کار باعث می‌شود که خواص تقویت‌کنندگی چای سبز بیشتر شود.
سپس به چای سه قاشق غذا خوری گلاب بریزید.
حال این آیه شریفه را در ظرفی چینی(با آب سیب و زعفران) نوشته و بعد با همان چایی که درست کردید ,آن را شسته تا نوشته ها خوب در آن حل شود.
و تا سه شب هر شب مقداری از آن را بخورد،

و هر شب قبل از خوردن هفت بار سوره حمد را در این چای بخوانید و به چای فوت کنید و بعد بخورید.ان شاء الله نشاط در کار دین و دنیا پیدا می کنید:
ایه این است(آیات ۴۸ و ۴۹ سوره طور)
«وَ اصْبِرْ لِحُکْمِ رَبِّکَ فَاِنَّکَ بِاَعْیُنِنا وَ سَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ حینَ تَقُومِ و مِنَ اللَّیْلِ فَسَبِّحْهُ وَ اِدْبارَ النُّجوم»

توجه:

اون عزیزانی که با این عمل نتیجه خیلی کمی گرفتند

برای دفعه بعد ابتدا یک بار حجامت کنند و بعد مجددا از همین نسخه استفاده کنند.ان شا الله نتیجه حتمی میشود.

 

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

******************************

 

نسخه ای جهت نشاط و نیرو و رفع تنبلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم