آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

موفقیت در کنکور و مدیریت زندگی و کار با هیپنوتیزم

0

 

موفقیت در کنکور و مدیریت زندگی و کار با هیپنوتیزم

شمایی که در کنکور و زندکی و کار عقب هستید و تمرکزتونو از دست دادید. لطفا این چند سطر رو مطالعه کنید.

بسه چند لحظه ای دست از کارها بکش

چند دقیقه افکارتو قطع کن. متن پایینو بخون و گوش کن و کمی فکر کن به حرفام

چه کسی است که باور کند و قبول کند ، شخصی بدون دانستن و تمرین شنا در مسابقات قهرمانی شنا شرکت کند.

اگر کسی میخواهد در مسابقات قهرمانی شنا شرکت کند ، باید ماه ها و سالها قبل ورزش و تمرین شنا کند . همینطور درباره ی شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی ، کاراته و کلیه ورزش های جسمی .

درباره شرکت در کنکور هم همین قاعده و روش باید بکار رود . کسی که میخواهد در کنکور شرکت کند باید قبلا به ورزش و پرورش حافظه ی خود بپردازد. پس از ورزش و پرورش حافظه باید فنون خواندن درس های کنکور و فنون شرکت در کنکور را بداند. در این صورت میتوان مطمئن شد که به نسبت بسیار زیادی امید موفقیت بیشتر میشود .

0.045942001403013249_taknaz

با تمرین ۵ گام در پکیج خودهیپنوتیزم که شاهکاری جهانی است و با کمی وقت بعد از دو یا چهار ماه حافظه خود را چنان تقویت میکنید که اماده برای هر کنکوری میشوید

پس از تمرین پکیج ۵ گام خودهیپنوتیزم  به نسبت زیادی متوجه نکات ضعف خود خواهید شد . متوجه خواهید شد که چه بسیار فرمول ها ، قوانین و قواعد درس خواندن ، تقویت حافظه و بسیاری مطالب دیگر درباره ی کنکور را نمی دانستید. تمرین این پکیج ، شما را به اشتیاق خواهد آورد که بسیاری از کلیدهای موفقیت یا اسرار موفقیت در کنکور  و کار و زندگی برای شما آسان خواهد بود.

کسانی که یک یا دو بار در کنکور شرکت کرده اند ، وقتی این پکیج تور چهل روزه خودهیپنوتیزم را تمرین میکنند دقیقا متوجه نکات و ضعف و علل مردودی خود خواهند شد.

اگر این پکیج تور چهل روزه خودهیپنوتیزم را یکی از شاهکارهای بزرگ جهان بنامیم ، سخنی به گزاف گفته نشده است ، زیرا در نوع خود بی نظیر است . گوش کردن آموزشها و تمرین عملی هر بخش از این پکیج ,مطالب و اسرار ارزنده ای را فاش میکند که با زندگی و سرنوشت شما بستگی مستقیم دارد . این پکیج را شبیه کتاب های درسی چند بار گوش خواهید کرد و تمرین عملی آن را انجام خواهید داد و این مجموعه برای همیشه بارها و بارها در کشورهای مختلفی به فروش رفته است

علاوه بر داوطلبان کنکور این مجموعه برای همه کسانی که می خواهند تمرکز فکر و حافظه قوی داشته باشند مفید است. بعلاوه برای کسانی که می خواهند مدارج کمالات عالی روحی عرفانی را طی کنند نیز راهنمای مفیدی است . این مجموعه شیرین ، مهیج ، جذاب و گیرا آماده شده است ، هرکس پس از تمرین این مجموعه خودهیپنوتیزم متوجه خواهد شد که نقص فنی ضعف حافظه اش چه بوده و چکار باید بکند که حافظه ای قوی و روحیه ای آرام و خونسرد داشته باشد . حالا این شما و این مطالب واقعی پکیج یعنی حقیقتی که به داشتن آن نیاز شدیدی دارید.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

 

دانلود نسخه اندروید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم