آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

مقاله ای با نام از الکترون تا خدا

2

مقاله ای با نام از الکترون تا خدا

امروز می خواهم مقاله ای بسیار زیبا با نام از الکترون تا خدا در وب قرار دهم .مقاله “از الکترون تا خدا ” یا from electron to god داستان یکی از عجیب ترین و شگفت آور ترین آزمایش های علم فیزیک است .در اوایل قرن بیستم توسط چندتن از فیزیک دانان بزرگ ازمایشی معروف بنام دوشکافه برروی صحنه عمل رفت که باعث بوجود آمدن علم مکانیک کوانتومی شد که دنیای فیزیک را متحول کرد .حال اینجانب با شرح این آزمایش به واقعیتی مرموز یا به نوعی زیرکانه که دانشمندان فیزیک نتایج ان غافل گشتند اشاره کرده در واقع ماجرای ازمایش دوشکافه ادله قوی برای رد حرف شکاکان در افرینش هستی است که برای دانشجویان رشته فیزیک و یا هر انسان حقیقت جویی شیرین وجالب است . در واقع مقاله فوق تمام مرزهای فیزیک ومتافیزیک را در هم می شکند یا به نوعی افشای حقیقتی معدوم و مقتول در علم فیزیک می دهد که نماد از سلطه علم توسط جلادان و دزدان آن و قطع آن از حقیقتی عیان و آشکار می دهد.

این مقاله را هم تقدیم می کنم به تمام عاشقان دنیای فیزیک….
با ارزوی دستیابی انسان به حقیقتی مقطوع در تمامی قوانین طبیعت…
امیدوارم لذت ببرید .
در ضمن استفاده از مقاله در محافل علمی مذهبی با ذکر نام و منبع جایز است.

لینک دانلود

2 نظرات
  1. کاربر می گوید

    بسیار زیبا
    فقط سه سوال :
    ۱آیا الکترون ماده است ؟
    ۲ آیا منظور شما این است که خداوند وجودی الکترون مانند است؟؟ (با زدودن نواقص و حدودِ الکترون و با مسامحه به علت ضیق عبارت)
    ۳ آیا شما در زمینه خداشناسی هم معلومات و تحقیقاتی دارید و میتوانید با معرفی کتاب یا مقاله… من را کمک کنید؟
    جزاکم الله خیرا

    1. admin site می گوید

      هر کسی خداوند رو با ایمان خودش می شناسه شناختی که من از خدای خودم بدست بیارم هیچ وقت به شناخت شما برابر نیست و هیچ وقت دو کس ایمانشون شبیه هم نیست ممکنه این موارد برای خیلی ها قابل قبول نباشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم