آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

فواید و نتایج مانیه تیزم

0

فواید و نتایج مانیه تیزم

 

علم مانیه‌تیزم تداوی بیماری‌های مختلف می‌باشد ولی نباید تصور کرد که مغناطیس حیوانی معالج کل بیماری‌ها بوده و باید خط بطلان به روی علم طب و اطبا کشید بلکه مانیه‌تیزم قادر است که غالب بیماری‌ها را تضعیف نموده و برخی را نیز که بیماری‌های روحی و عصبی دارند معالجه نماید.

images4

کاری را که «کلرفرم» در بیهوش کردن بیمار می کند با نیروی مانیه‌تیزم می‌توان عملی نمود یعنی بدن بیمار را بی‌حس کرده و عملیات جراحی را درباره‌اش انجام داد و بدین جهت دانستن این علم برای جراحان پر استفاده می‌باشد.

تقریباً تمام بیماری‌های عصبی را به وسیله مانیه‌تیزم به طریقی آسان تداوی می‌توان نمود و امروزه پزشکان جهان برآنند که یگانه وسیله تداوی این‌گونه بیماری‌ها مانیه‌تیزم می‌باشد. به طور کلی این علم در طب بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و ممکن است در آتیه در دانشگاه‌ها این علم مورد توجه بیشتر واقع گردد، نه تنها بایستی پزشکان این علم را یاد بگیرند، بلکه برای آموزگاران، دبیران و استادان که متصدی تربیت کودکان، جوانان، مردان و زنان آینده هستند دانشتن آن ضرورت دارد زیرا می‌توان با نیروی مغناطیسی,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, اشخاص تنبل را کاری و شاگردی را که در درس نمی‌کوشد و علاقه نشان نمی‌دهد ساعی کرد و به همین جهت مانیه‌تیزم بهترین و سهل‌ترین وسیله برای تربیت اطفال است.

کودکی که در مدت یک سال چیزهایی را در خاطر می‌سپارد و یاد می‌گیرد  ممکن است با مانیه‌تیزم آن را در عرض دو ماه به او یاد داد. با نیروی مانیه‌تیزم می‌توان ترک سیگار کرد به طوری که دیگر شخص معتاد میل استعمال آن را نداشته باشد و حتی از بوی آن خوشش نیاید، بدون این‌که تغییراتی در حالت عمومی بدنش پیدا شود.

برای قضاوت نیز آگاهی از این علم لازم است و ممکن است که مجرمی را توسط آن مجبور به اقرار نمود و بدین وسیله حق را از باطل تشخیص و تفریق نمود.

تمام قوای معنوی را می‌توان توسط مانیه‌تیزم در خود و دیگران تقویت  نمود و به همین جهت برای جامعه، علم مغناطیس چیزی فوق‌العاده پر ارزش است و در آتیه ممکن است که با ترقی این علم دیگر بشر احتیاجی به دارو غیره نداشته باشد.

“دورویل” مانیه‌تیزور مشهور فرانسه می‌نویسد که «سل درجه سوم را با این نیروی طبیعی  مداوا کرده» آیا با این ترقی نباید انتظار آن روزی را داشته باشیم که بشر معنی بیمار بودن را نفهمیده و به خوشی و سلامتی زندگی سعادتمندی را داشته باشد.

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم