آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

طــلسم فقر و طــلــسم ثروت

0

طــلسم فقر و طــلــسم ثروت

با سلام خدمت دوستان عزیزم

ایمیل های شما دوستان گلم رو میخوندم,اکثرا مشکلات خانوادگی و شخصی که حتی گریبان گیر شما شده و زندگی را برایتان تلخ کرده.

دوست عزیزم من در تاپیکهای قبلی هم در قسمت دردودلی با شما, برای شما عرض کردم که چطور بر مشکلات خودتون مسلط شوید و بتونین مشکلتونو به لطف خدا حل کنید.ولی  این ایمیلی که برام میفرستین  نشاندهنده اینه که یا پستهای قبلی رو نخوندین و یا خوب عمل نکردین.و یا حتی توجهی بهش نداشتین.من نسخه های موفقیت و گنج خوشبختی شما را قبلا در همین سایت عنوان کردم.

چرا فکر میکنین باید یه معجزه براتون رخ بده.چرا فکر میکنین حتما باید یه طلسمی یه  جادویی برایتون بفرستم تا مشکلتون حل بشه.کسایی که همچین فکری دارن و به خاطر همین افکار دارن تمام صفحات این سایتو زیر و رو میکنند,از همینجا خدمتتون عرض میکنم که خودتونو خسته نکنین و برای همیشه بیخیال این سایت بشین.

من یه بار دیگه همان طور که در پستهای قبل هم عنوان کردم,در همینجا مفصل تر خدمتتون عرض میکنم.

دو طلسم وجود داره که ما خودمون ناخواسته تو زندگیمون به وجود میاریم.و این دو طلسمو فقط خودمون  به وجود میاریم و کسی در  به وجود آوردن و درست کردن این طلسم دخیل نیست.

یکی طلسم بدبختی و فقر و دومی طلسم خوشبختی و ثروت

هر دو طلسمو بدون اینکه خودمون بدونیم با دستهای خودمون به وجود میاریم.

شاید باورش برای شما کمی سخت باشه ولی خوشبختانه یا بدبختانه این عین واقعیته و چه قبول بکنی و چه نکنی در زندگی شما ایجاد میشه.

کارهایی که باعث میشه در زندگی شخصی خود طلسم فقر و بدبخشی همراه با مشکلات به وجود بیارید عبارتند از:

۱-کثیف بودن و نامرتب بودن در منزل:این موردیست که خیلی سریع طلسم فقر را در منزل خود ایجاد میکنید.اگر منزلتان کثیف باشد یا تار عنکبوت داشته باشد.یا دیر به دیر منزل خود را جارو میکنید و یا نجاستهایی مثل(ادرار بچه,ریختن منی انسان روی فرش یا درو دیوار منزل,و ماندن انها در زمان طولانی,نگهداری مشروبات الکلی و . . . . ) و گناه کردن در منزل مثل(داشتن رابطه نامشروع در منزل,نگهداری سگ و گربه,جشن های که باعث گناه میشود)موسیقی هایی که باعث خارج شدن از حالت طبیعی انسان شود و بخش این موسیقی ها بیش از ۴۰ روز در منزل,قرار دادن سوره های قران  در دیوار منزل و همیشه دراز کشیدن در مقابل آن,و یا رقصیدن و کارهای نامشروع در مقابل ان,کثیف بودن لباسهای خود,و دیر به دیر دوش گرفتن,نگهداری ناخنهای دست و پا,جمع نکردن سفره غذا و نشستن ظروف غدا و. . . .  همه و همه اینها دست به دست هم میدهند تا طلسم فقر و بدبختی و مشکلات را در زندگیتان به وجود بیاورند.با این کار,اولین اتفاقی که رخ میده شیاطین و اجنه های یهودی و کافر در منزلتان جا درست میکنند برای زندگی.و اینها باعث تفرقه و بدبختی بین اعضای خانواده میشوند.بعضی از اعضای خانواده را بیغیرت میکنند.بعضی ها رو به گناه و منجلاب میکشونه,بعضی ها رو بی اراده و تنبل بار میاره,بعضی ها رو خشن و پرخاشگر میکنه.و به بعضی  از اعضای خانواده افکار شیطانی تزریق میکنند.

۲-کارهایی که باعث طلسم ثروت و خوشبختی شما میشه:

دقیقا برعکس تمام کارهای بالاست.

اولین کاری که میکنید منزل خود را همیشه مرتب و تمیز نگه داشته باشید.اگر فرشها و لباسها و پتو و زیر انداز شما کثیف و نجاست است.در اولین اقدام باید آنهارا بشویید و تمیز کنید.تمام اتاق ها و منزل خود را تمیز مرتب کنید.و تارهای عنکبوت را از بین ببرید.چون تارهای عنکبوت باعث فقر میشود.

در اقدام بعدی تمیز و مرتب بودن خود و لباس خود است.همیشه سعی کنید روزهای جمعه ناخنهای خود را بگیرید و دفن کنید.منزل خود را با گناه هایی که در بالا ذکر شده آلوده نکنید.

هر وقت غسل جنابت دارید حتما سریع دوش بگیرید.و در مدت زمان زیاد این غسل را نگه ندارید.

اگر موارد بالا را خوب انجام دادید و یا از آن دسته از افرادی هستید که همیشه به این موارد توجه دارید.حالا به نکات زیر توجه کن.

۱-خواندن نماز به موقع و سر وقت.

این بزرگترین و گرانبهاترین و با ارزش ترین گنجیست که خداوند به شما هدیه داده.خیلی ها ایمیل میزنند و میگن ما نماز سر وقت میخونیم ولی هیچ تغییری در زندگی به وجود نمیاد.

دوست عزیز ایراد از نماز نیست,ایراد از نحوه خواندن نماز شماست.

اگر جزء اون دسته از افرادی هستین که هر روز از روی عادت و بدون توجه نماز میخونین.چرا توقع داری که نماز در شما کارساز باشه.درست مثل اینه که چشمهای خود را ببندی و بخوای رانندگی کنی,به نظر شما ,تا چند متر میتونی رانندگی کنی؟؟؟حتی اگه صبح زود  یعنی ساعت ۶ صبح بیای بیرون و سوار ماشین بشی به خیال اینکه امروز میخوای روزد تر سر کارت آماده بشی.ولی چشماتو ببندی و حالا بخوای رانندگی کنی. و مطمئنا گلایه داری که چرا من به مقصد نمیتونم برسم.؟

چند نفر ما از روی عادت و بدون توجه داریم نماز میخونیم؟؟

اگه اینطوریه,ما در واقع نماز نمیخونیم.داریم هر روز سر ساعت زمینو مثل کلاغ نوک میزنیم.

نماز خواندمان باید با حضور قلب باشد.باید تمام اعضای جسمت و فکرت متوجه خدا باشه.تو داری با خدا حرف میزنی.وقتی سوره حمد  و توحید رو میخونی,متوجه میشی چی داری میگی؟یا اینکه از روی حفظ و عادت داری زمزمه میکنی و بعدش هم سریع تمام کنی و پاشی بری؟؟

اگه حضور قلب داشته باشی و هر ایه از سوره حمد و توحید و سلام و تشهد را متوجه بشی و فکرت فقط به (او) باشه.مطمئن باش بعد از نماز حالتی در بدن و روحت به وجود میاد و اگه هر روز راس ساعت با حضور قلبی نماز بخونی این حالت عرفانی در تو عمیقتر میشه و حتی نیروی مغناطیسی بدن شما هم قوی تر میشه.البته تمام حرف هایی که میزنم از خودم نیست .همه اینها از نظر علمی ثابت شده است

پس نماز خود را با حضور قلب و راس ساعت بخون.مخصوصا صبحا وقتی با صدای بلند نماز بخونی. منزل خودتو  از حضور اجنه ها و شیاطین دور میکنی و برکتو وارد منزل خود میکنی و تمام بلاها رو از منزل و خانواده خود دور میکنی

دومین مورد ,همانطور که قبلا هم گفتم خواندن قرآن بعد از نماز صبح است.

شمایی که در روز پر از مشغله کاری دارین,میتونین به دو صورت در روز قرآن تلاوت کنین.

بعد از نماز صبح یک صفحه از قرآن را با معنی ان تلاوت کن.البته با صدای کمی بلند و اگر بتوانی با صوت بخوانی خیلی بهتر است.

در هر آیه از قرآن ملکی مامور آن ایه هست.که شما با صدای بلند و با صوت خواندن آنها را صدا میزنید و این ملک پاداش و اجرتان را در همان روز به شما ادا میکنند.

و دوم اینکه شما از آخر سوره های قرآن برای هر ماه فقط یک سوره را انتخاب کنید و بعد از هر نماز واجب یک بار بخوانید..و شما بعد از یک ماه کاملا این سوره از قرآن را حفظ میشوید و همین امر باعث میشه که شما بعد از چند سال حافظ چند جزء از قرآن هستید.و در واقع شما در هر ماه یک سوره از قرآن را شفیع خود قرار میدهید.

هر سوره از قرآن دارای برکت های فراوانی هستند که در مورد آنها تفسیر هایی شده.و شما هر ماه برکت های فراوانی نصیب خود میکنید.خیلی از دوستان الان مدت دو ساله که هر ماه یک سوره از قرآن را بعد از نماز واجب تلاوت میکنند و همشون به من عنوان کردند که به برکت این سوره ها هم مشکلاتمون برطرف شده و هم از راه هایی برایمان برکت و ثروت و ارامش میاد که خودمون اشکمون در میاد.

شما وقتی هر ماه یک سوره را روزی ۵ بار تلاوت میکنید,مشکلاتتون به مرور از بین میره,خلاقیت و نواوری در شما زیادتر میشه,میل به ارامش در شما ایجاد میشه,برکت در منزل و زندگیتان روز افزون تر میشه.

فکر کنم خیلی حرف زدم.و مطالب در این پست زیاد شده.باقی مطالب را در پست بعدی براتون عرض میکنم.امیدوارم که با انجام این اعمال زندگی خودتونو پر برکت کنین و همیشه در زندگیتون موفق و خوشبخت باشید.   آمین.

 

طــلسم فقر و طــلــسم ثروت

طــلسم فقر و طــلــسم ثروت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم