آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دفـــع ســـحر شخصی و ســـحردرمنزل یا مغازه

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب باطل سحر

 دفع سحرشخصی وسحردرمنزل یا مغازه

با سلام گرم خدمت همه دوستان و طرفداران ساین این اپلای

ببخشید که این روزها کم مطلب تو سایت قرار میدم.ولی ان شاالله در روزهای اتی این سایتو پر از مطالب آموزنده و کاربردی قرار میدم.و به یاری خدا زندگی پر از برکت و شادی و سلامت داشته باشید.

همانطور که میبینید در این سایت در مورد دعاها و طلسمات باطل سحر زیاد قرار میدم. و سعی بر این دارم که دعاها و طلسماتی را قرار بدم تا همه بتونن استفاده کنند و مشکلشونو برطرف کنند.

شما تمام مطالب باطل سحری که در سایت  میبینید هر کدام را که خواستید میتوانید انجام دهید.مطمئن باشید که همشون کاربردی و قوی هستند.مشروط بر این که تمام قواعد و دستورات را مو به مو درست انجام دهید.

متاسفانه سحر و جادو موضوعیست که تقریبا دامن گیر اکثر ما انسانها شده و این سحر و جادو را یه سری افراد خدانشناس برای دیگران انجام میدهند,حالا یا به خاطر کینه یا حسادت و دشمنی,و چون  خودشان را در مقابل شما ضعیف و ناتوان میبینند,دست به این کار کثیف میزنند.البته گاهی انسانها خودشان مسبب سحر و جادو برای خودشان میشوند.که گفتن آن در این پست زیاد ضروری نیست.ولی به هر حال اگر احساس کردید که سحر یا جادو شدید حتما یک یا چند دستور این سایت را انجام دهید تا به لطف خدا سحر و جادو در شما باطل شود.

ابطال السحرمغازه  یا منزل

اگر کسی برای رزق شماسحری کرده باشد ویا کسادی درفروش جنس می کنید بابکاربردن این دستور می توانید مشکل را حل کنید.

کافیست بر روی یک ظرف آب ۷۰ مرتبه این آیات رابخوانید وبعد از هر مرتبه به آن بدمید .سپس درچهارگوشه محل کسب  وجلوی درب ورودی  بپاشید واین کار راتا۷روز ادامه دهید.

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا

لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ(سوره رحمن: ایه ۳۳)

 قاعده:

این عمل را سعی کنید در ۱۵ روز اول ماه قمری انجاد دهید

بعد از نماز صبح در یک ظرف سفالی یا کاسه چینی اب تمیز قرار دهید.

همانطور که در بالا ذکر شد با هر بار خواندن در اب فوت کنید

رو به قبله نشسته  باشید

قبل از پاشیدن اب به چهار کنج مغازه یا منزل,تمام اعضای منزل از این اب کمی بنوشند.


دفع سحرشخصی وسحردرمنزل یا مغازه

برروی نیم کیلو نمک این سوره ها را خوانده وبدمید وسپس  آن  را درطشت آب تمیز ریخته وروزهای چهارشنبه  پنج شنبه وجمعه  قبل از ظهر باآن غسل کرده ومنزل را با آن بشویید.

   سوره های: یاسین + سوره الواقعه + { یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ}(سوره رحمن: ایه ۳۳)

قاعده:

۱-اگر برای باطل کردن سحر درشخص  مسحور باشد آن شخص باید باآن  آب ونمک  مخلوط شده  غسل کند.واگربرای باطل کردن سحردرمنزل باشد باید منزل رابااین آب بشویید.

۲-برای هر روز بایدجداجدانیم کیلونمک گرفته  وسوره ها رابر آن بخوانید  وفقط روز اول کفایت نمی کند .

۳-منظور از شستن منزل همان پاشیدن به چهار کنج و تمام قسمت اتاقها و حیاط و پشت دیوار منزل است.ولی طوری نباشد که اتاق ها کاملا خیس شود.همینطور که کمی بپاشید کفایت میکند.

********

******

****

**

*

چقدرخوب است که آدم هیچ کس نباشد !!
چون اگرهیچ کس نباشد آن وقت همه کس میشود, این تابلوهای نقاشی هرکدام کسی هستند برای خودشان اما آینه چون کسی نیست همه عالم رامی تواند در خودش مرتسم کند

 

 

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم