آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دانلود نرم افزار طب جامع امام صادق نسخه اندروید

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب طب امام صادق

دانلود نرم افزار طب جامع امام صادق نسخه اندروید

دانلود نرم افزار طب جامع امام صادق نسخه اندروید

طب صادق نسخه

این نرم افزار را می توان گفت که کاملترین  و جامع ترین  نرم افزار است که  تمام تعالیم  پزشکی و طب را از اندیشه متفکر جهان شیعه و بنیان گذار  مذهب جعفری صادق  را نقل کرده و به رشته تحریر در آورده است .

طب صادق نسخه اندروید

این نرم افزار با زحمات ارزشمند و تلاش فراوان  علامه سید محمد  کاظم قزوینی قدس سره  به رشته تحریر در آمده و پس از بررسی و کسب اجازه ، به صورت  بسیار  روان  و گویا به پارسی ، ترجمه و برگردان کرده ایم ، به این امید که تعالیم  حیاتبخش  رئیس مذهب  شیعه که دانشگاه  او هزاران فارغ  التحصیل داشته ، از جمله جابر ابن  حیان پدر علم شیمی ، مورد استفاده جامعه بشریت قرار گیرد و به سلامتی دنیا و سعادت آخرت  نایل آید .

طب صادق نسخه اندروید

دستورات این نرم افزار شامل موضوعات  و درمان های روحی و جسمی و روح و بدن است که امیدواریم بتواند ، روان و بدن های بیمار ما را درمان کند و در پرتو آن ، بندگانی  شایسته  و صالح و عاقل به دستورات خداوند  متعال باشیم و سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود گردانیم .

جهت بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنیدطب صادق نسخه اندروید

دریافت ۱۰۰ درصد و تضمینی فایل بعد از دانلود به ۲ روش ( لینک مستقیم و ارسال به ایمیل)

دوست عزیز توجه نمایید تمام فایل ها و نرم افزار با قابلیت دانلود بسیار آسان در اختیار شما قرار گرفته اند و تنها با یک کلیک می توانید دانلود کنید و توجه نمایید که در زمان دانلود ایمیل خود را وارد نمایید تا لینک مستقیم سریعا به ایمیل شما ارسال می شود و در صورت قطع ارتباط می توانید از ایمیلتان لینک را دریافت نمایید و یا در صورت داشتن هر گونه مشکلی میتواند در قسمت نظر مشکلاتتان را مطرح نمایید تا در کمتر از ۲۴ ساعت لینک به ایمیلتان ارسال می شود.

توجه نمایید که در صورت سفارش پستی از آنجایی که ساعت و زمان مراجعه مامور پست مشخص نیست در بیشتر موارد اکثرا محصولات برگشت می خورد و هزینه ارسال از حساب سایت کسر می گردد به همین دلیل قیمت مجموعه ها ی پستی از هزینه دانلودی بیشتر است .

قیمت نرم افزار اندروید :۳ هزار تومان

قیمت نرم افزار ویندوز:۵ هزار تومان

 

.

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم