آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خود را از چشم مردمان درامان بدارید

7

خود را از چشم مردمان درامان بدارید

مادراین سایت به کرات درباره چشم بد و ادعیه و اذکار مربوط به رهایی از این پدیده ی شوم بحث کردیم، نکته ای که باید نسبت به آن هشدار داد این است که برخلاف تصور بسیاری از عزیزان درباره خرافی بودن عقیده به چشم نظر،این رویداد در احادیث و روایات موردتایید قرارگرفته و شواهدی از آن در سایت آمده است،لذا بهتر آن است که هموطنان عزیز دو توصیه اساسی ما را در این رابطه مدنظر خویش قرار دهند تا از هرگونه گزندوآسیب درامان بمانند.

اول: استفاده از اذکار و اوراد و آیات و سوره هایی مثل چهار قل، آیه الکرسی، و ان یکاد، ادعیه تعویذ و… که به فراوانی دراین سایت ذکر شده اند . این اذکار از آنجا مهم و حیاتی هستند که اثر چشم مربوط به اراده و مشیت الهی است و سنت الهی بر این قرار گرفته که چشم بد،اثر سویی کند. از سویی همین سنت الهی حاکی است که با یک سری از اذکار و اوراد می توان به راحتی ازآفت چشم نظر دور ماند،خاصیت این اذکار و موکلینی از فرشتگان که ماموران الهی این اذکار هستند به گونه ای است که با گفتن آن اذکار یا خواندن آیات وسوره ها ،عمل مراقبت از ذاکر مورد دستورالهی قرار می گیرد و فرد درحصن حصین الهی قرار می گیرد.

دوم: اینکه حتی الامکان ازجلوه گری و عیان ساختن نعمتها و امکانات خود بپرهیزید، چه لزومی دارد همسایه شما بداندکه چنددستگاه ساختمان دارید.اگر وضع مالی خوبی دارید و برای هرکدام ازاعضاء خانواده اتومبیلی تهیه کردید به یاد داشته باشیدکه چشمان بد و حسودی در اطراف شما هست که نعمتهای شما را رصد می کند.خانمی که از مچ دست تا آرنج خود را ازانواع طلاها و دستبندها پر می کندبه یادش باشد که در اطرافش چشمانی حسود و یا حتی چشمان دوستانی غیرحسود، اما صاحب نیروی به اصطلاح «شورچشمی» او را می بینند. به خاطر داشته باشیم که از امام صادق(ع) نقل شده است که فرمود: «اگر  قبرها شکافته شود خواهید دید اکثر مردگانِ شما از چشم زدن مرده اند، زیرا «چشم حق است.»»

(بحارالانوار،ج۹۵ص۱۲۷)

پس شایسته است که بکوشیم نعمت ها وامکانات خیره کننده زندگی خود را از انظار پنهان کنیم این امر علاوه بر این که ازنظرخوردن جلوگیری می کند از عواقب خطرناکی چون سرقت،گروگان گیری از شما به خاطر مطالبه وجه،طلا یا اموال،اقدام به قتل برای تصاحب اموال و… نیز شما را در امان می دارد.

مخصوصا باید توجه نمود که صفت زشت «چشم و هم چشمی» که برخی از بانوان به آن مبتلا هستند نیز جزء علل چشم خوردن می باشد. ما شما را به پنهان کردن مزایا و امکانات خودتوصیه می کنیم چرا که چشم و هم چشمی ها و وام گرفتن ها برای خرید وسائل،موجب می شود که دیگران شما رابه خاطر داشته هایتان چشم بزنند .آنها حسابگر نیستند که محاسبه کنند چقدر داشتید و چقدر وام گرفتند برای تهیه فلان وسیله بلکه عین آن وسیله را می بینند.یا اگر دو پسر درحال دامادی دارید مراسم عروسی آنها را در یک روز نگیریدکه از خطر در امان نخواهند بود،حتی به قیمت هزینه بیشتر هم باشد مراسم آنها را جدا گانه بگیرید.

نیز غیر از وسائل،زیبایی های ظاهری و صورت و اندام فرد نیزگاهی موجب چشم خوردن او می باشد. گاهی یکی از موی بلند کسی تعریف و تمجیدمی کند.یا در جمعی زنانه شایدکسی از زیبائی فردی تعریف کند یا از برخی ویژگی های زنانه او و این ها هم موجب می شود فرد نظر بخورد. ای بسا یک وزنه برداریا کشتی گیر و یا یک هنرمند و بازیگر برجسته هم در معرض چشم بد باشد.لذا توصیه ها به همه آن است که دور خود هاله و یا پوششی نامرئی از ادعیه و اذکار قرار دهند و اورادی را بخوانند تا چشم نخورند و مهم تر آنکه از هر گونه عملی که به جلب نظر حسودان و شور چشمان منتهی می گردد بپرهیزند.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

******************************

خود را از چشم مردمان درامان بدارید

7 نظرات
  1. بهاره می گوید

    سلام، وقتتون بخیر
    من چند وقت پیش بعد کلی گشتن دنبال کار، یه جا مشغول به کار شدم. تو این مدت به کسی از اقوام و همسایه ها راجع به آن چیزی نگفته بودم. چند ماه که گذشت، یه روز ولی از سرکار به خونه اومدم متوجه شدم که مادرم به همسایه ها و خاله ام گفته که من جایی کار پیدا می کنم؛ و در کمال تعجب دقیقا از همون روز من کارم رو از دست دادم و دوباره خونه نشین شدم. به نظرتون دلیلش چی می تونه باشه؟ تو رو خدا راهنمایی م کنید و بگید چیکار باید بکنم؟ من این کار رو راحت به دست نیاوردم که اینقدر راحت از دستش دادم 🙁
    فرم رو هم پر کردم، اما توش راجع به این مسئله چیزی نگفتم؛ فکر کردم تو صفحه های بعدی باید بگم که اشتباه فکر کردم.
    خوااهش می کنم راهنمایی م کنید.

    1. admin site می گوید

      حرز امام جواد بگیرید برای خودتون

  2. ترانه می گوید

    سلام چکار کنم ترس شدید و نسبتا واهی من از رانندگی از بین بره

    1. admin site می گوید

      اگه این ترس برمیگرده به دوران کودکیت باید از خودهیپنوتیزم استفاده کنی
      http://inapply94.com/downloads/hipnotism6/
      اگر هم نه به خاطر وجود همزاد یا موجودات نامرعی اطرافته باید از دعای دفع ترس استفاده کنی

      1. ترانه می گوید

        میشه زحمت بکشید دعای دفع ترس رو برامون بذارین؟ممنون

  3. علی می گوید

    سلام .ممنون از اطلاع رسانیدن.
    میشه در مورد تسخیر ملک و روش آن توضیح دهید
    تشکر

  4. alma می گوید

    باسلام درفرمی که برای کسی پرکردم وجواب دادید گفتیددعای شش قفل ودعای اتشی برای برگشت همسرودعای زبان بندزیرسنگ لازم دارندشماهمه اینها روداریدکه ازشمابگیریم؟
    درضمن ایشون ماسفرهستندواینهاروسریع لازم دارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم