آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تلقینات برای بعد از بیداری هیپنوتیزم شونده

0

تلقینات برای بعد از بیداری

 

 

هر یک از هیپنوتیزورها بنا به میل و سلیقه خود، دستورات خاص صادر می‌کنند و گاهی به سوژه گفته می‌شود که روزها و هفته‌ها بعد، فلان کار را انجام بدهد و گاهی به سوژه گفته می‌شود که هر وقت در هر جا فلان کلمه را شنیدی یا فلان علامت را دیدی، فلان کار را انجام بده.

به طور کلی  به سوژه می‌توان در حال هیپنوز تلقین نمود که بعد از بیداری، کاری را انجام دهد و یا جمله‌ای را ادا نماید مثلاً در را ببندد، یا پنجره را باز کند، یا از میهمانان پذیرایی نماید یا سیگار تعارف کند، یا بخندد یا شعری بخواند و یا سوالی نماید، ولی گاهی هم بنا به عللی سوژه دستورات را انجام نمی‌دهد و آن موارد به ترتیب زیر است:

۱-    وقتی دستور به طور صحیح و از روی اسلوب علمی به سوژه تلقین نشده باشد.

۲-    وقتی اشتباهاً در آخرین جمله به سوژه تلقین شود که همه چیز را فراموش کن.

۳-    وقتی دستورات برخلاف تربیت و خصوصیات اخلاقی سوژه باشد.

زیرا تربیت اولیه مانند تلقینات نیرومندی در شعور باطن سوژه جایگزین شده و احتمالاً اثر آن قوی‌تر و بیشتر از تلقین زمان حال هیپنوتیزم است. مثلاً به سوژه‌ای که لخت شدن را زشت و گناه می‌داند، اگر به وی گفته شود که بعد از بیداری وقتی من کف زدم شما لخت شو، سوژه این کار را نخواهد کرد.

اگر سوژه پس از بیداری اوضاع و احوال را مناسب نبیند، دستور را اجرا نخواهد کرد. مثلاً  به سوژه‌ای که(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) علاقه زیادی به رقصیدن دارد و در هر مجلسی بگویند برقص فوراً می‌رقصد گفته شود که بعد از بیداری هر وقت من دست زدم شما برخیز و بیا روی سن برقص، باز هم دستور را اجرا نخواهد کرد زیرا می‌بیند که جلسه سخنرانی است و رقص در این‌جا مناسبتی ندارد لذا دستور را اجرا نخواهد کرد.

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم