آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب شفا

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم

آشنایی با اسرار سنگهای شفا بخش برگفته از نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴گانه سلامتی

 

سنگ آزوریت – ملکیت

22

کلیات

این سنگ به مادر طبیعت شهرت دارد ، زیرا از ترکیب دو رنگ بسیار زیبا و فعال آزوریت و ملکیت تشکیل شده است . اما این سنگ بسیار کمیاب است و این خود دلیل بر گران قیمتی آن است . مکان های اصلی کشف این سنگ همچون سنگ آزوریت است .

تأثیر بر بدن

سنگ آزوریت – ملکیت کبد ، کیسه صفرا ، مهره ها و غده تیموس را تقویت می کند و برای زخم معده و سرطان در مراحل اولیه بسیار موثر است . ماهیچه ها وعضلات بدن را تقویت می کند و پوست را شفا می دهد .

اثر بر روح و روان

این سنگ مانع نگرانی ها و نوسانات خلق و خوی ما می شود و به ما راه و رسم بردباری و نظم را نسبت به خودمان و دیگران می آموزد . به علاوه می توانیم توسط آن رویاها و خواب های روزانه مان را که جلب یا نگران کننده اند به خاطر آوریم .

طبقه چاکرا

آزوریت – ملکیت مخصوص چاکرای پیشانی است .

فروش و نگهداری

این سنگ بسیار حساس و شکننده است . توصیه می شود که آن را مدت زمان طولانی درزیر نور خورشید قرار ندهید و با آب نشوئید . اما می توانید از نمک دریا استفاده کنید . در بازار فروش این سنگ به شکل های صیقلی یافته ، گردنبند و جواهر یافت می شود .

جهت آشنایی بیشتر با سنگهای دیگر و دیگر بخش های نرم افزار مانند آموزش یوگا و آشنایی با گیاهان شفا بخش و طب امامان و ادعیه و اذکار و از همه مهم تر نسخه های ویژه این اپلای می توانید نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی را دانلود نمایید البته این مژده را به شما میدهم که با وارد کردن کد inapply20 می توانید از ۲۰% تخفیف ویژه نوروزی برخوردار شوید .

shafa111


نظرات بسته میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم